Welcome to 2. četa 1. bataljona financijske straže "Mrcine"

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Last week
  2. ~S Pozdrav i dobrodosao medju Pajceke...! sto se tice ostalog; SSD ubrzava ucitavanje igre i OS-a i donekle poboljsava FPS zbog brzeg pristupa....ali spajanje na server nema bas prevelike veze sa time. Mozda si par sekundi brze u kokpitu i to je to...Govorim iz vlastitog iskustva jer se skoro svakodnevno spajam sa SSD-a i sa obicnog Raid polja HDD-ova. Teorija je jedno, praksa drugo. Dobar raid 0 array sa dva brza 64 (32 cache) diska ~250/~250 R/W je dosta brza i zgodna (jeftina?) alternativa iako jasno nesto sporija od SSD-a. (iako ima i sporih SSD-ova koji su me opako razocarali op.a....sve ispod 500/500) SSD nije imperativ za multiplayer igranje ovog alfa-betazoida ......pogotvo ne klasicni Sata SSD 500/500 RW...Koristim vise SSD-ova i raid diskova......ovog momenta. Ako vec ides na SSD....onda svakako SSD M2 u PCI slotu je nesto na cemu se stvarno vidi brzina.....1200 (1500) MB/s R/W ili cak i vise (~3200/1700 R/W !) 256 gb SSD...je OK i sasvim dovoljno velik za pocetak ako bi mene neko pitao. OS Win10 pro = ~40gb (max 56 ako imas 200+ igara itd...) ....iako Win10 pocne sa 15 gb pa naraste....ovisno o useru cijeli DCS sa Normandijom i Nevadom te Caucasom i svim modulima, ima za sada manje od ~100 GB...(*prava sitnica prema nekim sim-igricama koje ja volim odigrat..op.a.) Ako oduzmes Nevadu & Normandiju novi & ruzni Caucasus sa ruznim WOW drvecem i sa svim modulima ima ~60 GB (57gb trenutno).. LP
  3. A vjerujem da je SSD veliki pomak, ali vjerujem da će i patchevi u budućnosti popraviti stvari, jer prije 2.5 sam bez beda ulazio na servere s puno ljudi. Mislim da bi 500gb bilo dosta a? Samo za Win i DCS, niš drugo ne bi stavljao na njega. Satrat će me žena, #majkemi
  4. Kupi SSD i to će biti igrivo. Moći ćeš se spojiti na MP, za veće servere (40+ ljudi) ne mogu garantirati... Za početak, za dobiti pravu DCS zarazu, letit ćeš s nama na serverima "do 10 (15) ljudi", mislim da će to biti to. Imamo ovdje ljude s identičnom konfiguracijom, pa peglaju bez beda...ali imaju SSD! Imaš i softver kojim se cijeli OS prebaci sa HDDa na SSD, tako da nije ni to neki bauk...par sati posla i spreman si. Ali kupi dovoljno velik SSD za system, i cijelu instalaciju DCS-a.
  5. i5 4670K (nije clockan) 16gb (2x8) 1600Mhz DDR 3 ( matična ne da ni više ni brže ) Gtx970, Nemam SSD. Smrzne se loading multiplayera, ili traje cijelu vječnost. Probao sam i loadati SP misiju prvo. Dosta često to pomogne, brzo loada multiplayer, ali onda samo vidim lobby, ili debriefing, i šutne me nazad u glavni izbornik. Kad uspijem ući na multiplayer (BuddySpike npr, pošto je to jedino di letim, od kad postoji), imam cca 35-50fpsa, što je skoro pa isto kao u Single playeru. Tu i tamo zatrza, ali to se događalo i na 1.5.8 i svim verzijama prije. Znam da je konfa već stara i slabašna, trenutno ne mogu ići na novu, a za bilo kakav konkretniji upgrade ove, bi morao mijenjati ploču, a znamo kaj to znači... sve ispočetka.
  6. Koju konfiguraciju imaš? Detaljno molim.
  7. Earlier
  8. I ja se nadam da se vidimo na virtualnom nebu, samo ne znam kad će se to ostvariti, jer mi multiplayer uglavnom ne radi na 2.5. Pošto sam isprobao vjerojatno sve, mislim da jednostavno trebam čekati neki od patcheva koji će to, nadam se, riješiti.
  9. Haugggg !!!!!
  10. Dobro nam došao, nadam se da ćeš se vinut u nebo što prije! A i vidim da ćeš se uklopiti super
  11. Dobrodošao!
  12. Username: Japanac Email Address: marijan.skrinjar@gmail.com ko pošalje spam, pi*da. Prijavljujem se za: Regrut Ime: Marijan Navršenih godina: 31 Igra za koju se prijavljuje: DCS uglavnom, al znam i pucat po ARMI i ostalim Bohemia poluproizvodima. Posjedujem original: sve, DCS, ARMA3, 2,1, STALKER štajaznam... nemam ni za kruh više. Public nick: Japanac Internet konekcija: 50mb Iskonovih kojih je uglavnom 48 a nekad i 2, onda ih zovem, i dosadan sam. Multiplayer iskustvo: dayz serveri od samih početaka, arma2, DCS buddyspike, kad radi. Bivši klanovi: ništa MSN kontakt / e-mail: msn? koja je godina? marijan.skrinjar@gmail.com Mjesto življenja: Zagreb Tko vas je pozvao u Mrcine? Čovjek s fejzbuka, imena Ivan, sreli se u DCSu par puta, ne znam mu nick, al je NOBovac. Sestra (Obavezno da/ne): Nemam, al stara mi super zgleda.
  13. Ovo je bila prava stvar kad sam bio klinac
  14. See DanielNL... not even ED likes your posts...
  15. Mizerija i STALKER-anje

    Danas, kako Zagreb izgleda Černobilski, a i s time kako sam u zadnje vrijeme mnogo igrao ovu igru, napisat ću nekoliko riječi o njoj (Tko zna, možda se nekome svidi!). Igra u pitanju jest S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, te ću također razgovarati o super overhaulu za igru zvan MISERY. S time, možemo početi ŠTO JE S.T.A.L.K.E.R.? Kad bi Vas dijete pitalo "E tata kaj je to STALKER?" malo bi vas zbunjeno gledalo kad bi ste rekli da je to igra gdje "ubijamo strašne mutante i izbjegavamo anomalije u post-černobilskom razdoblju okolice Ukrajinskog grada Pripyata i Pripjatske močvare". A možda i nebi, možda je dijete pametno pa zna geografiju Ukrajine. Šalu na stranu, S.T.A.L.K.E.R. se doista odvija u post-černobilskom razdoblju u Ukrajini gdje Vaš najgori neprijatelj nije zapravo čovjek, nego i okolina. Nekoliko desetaka godina je prošlo od strašne katastrofe u Černobilskom nuklearnom reaktoru, te je to pretvorilo okolne gradove, sela, močvare i ostala mala naselja u radioaktivnu pustoš. Danas, ta pustoš naziva se THE ZONE (ilitiga "Zona" po naški). U toj zoni žive fina i ugledna gospoda od bandita, mutirane životinje, ljudi ili ostala nezamisliva sranja poput gravitacionalnih, vatrenih, otrovnih (ili kombinacija od navedenih) anomalija. Glavni stanovnici Zone su zvani "Stalkeri", tj. ljudi koji voljno idu u zonu kako bi tražili artifakte iz te radiokaktivne rupe koji su u vanjskom svijetu vrlo vrijedni. Kao sam serijal igara, prva igra zvana S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl izašla je daleke 2007 godine, i smatra se daleko najboljom igrom (vidljivo po iznimno visokim ocjenama na STEAM-u ili Metacriticu), te se smješta u sličnu zonu kao i ostala dva serijala. Tu se radnja odvija oko "Chosen one" stalkera zvanog Strelok, čiji je zadatak naći "Wish granter", mistični stroj koji navodno ispunjava svaku želju, ali kroz njega se mora doći kroz polje "brain meltera" koji su postavljeni na vanjske granice starog Černobilskog reaktora. Moram napomenuti kako svako malo Zoni dođe do pročišćavanja, te tako nastaju emisije, gdje se višak smrtne radijacije i freona izbacije u zrak izgledom nasilne, crvene oluje koja je opasna po zdrav život ako nisi unutra ispod sloja cementa ili cigle ili kamena. I tu nastaje avantura. Drugi nastavak zvan S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky, iako je doveo mnogo super i kul inovacija (modiranje oružja, poboljšana grafika i nove kul zone) smatra se najslabijim nastavkom od tri ponuđena. Iz osobnog iskustva govorim da se ništa ne propušta ako se jednostavno preskoči. Treći nastavak, na kojem je danas i cijeli fokus zove se S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat. U igri smo ovaj put smješteni u Zoni kao U.S.S. (Ukranian Special Service) Bojnik Degtyarev, koji je bio poslan unutra s ciljem da sazna koji se vrag dogodio Ukrajinskoj operaciji Fairway. CALL OF PRIPYAT, PRIČA Kao što sam i rekao, Bojnik Degtyarev stiže u zoni "andrkavr" te pokušava saznat koji se vrag dogodio operaciji Fairway. Operacija Fairway je bio pokušaj Ukrajinske vlade da preuzme natrag Černobil nakon što je Strelok u prvom djelu isključio brain melter koji se nalazi na granicama. Černobil su držali fanatici zvani "Monolith" koji su od radijacije valjda ludi ko puška, i štuju prokletu zonu kao da im je Bog. Kao sam početak operacije, pet komada Mi-24 su bila poslana u Zonu prenoseći trupe koje bi vršile invaziju, ali su se svi srušili iz nepoznatih razloga. Ekipa većine helikoptera se smatra mrtvima ili nestalima, te je tvoj zadatak otkriti zašto su se srušili, kako su se srušili, i gdje je nestala ekipa. Kroz to ćete se morati provlačiti kroz 3 relativno velike zone (sve koje su odvojene loading screenom). Da se shvati o ćemu govorim, evo slika odmah dolje. Prva mapa Zaton, nalazi se sjeveroistočno od grada Pripyata, te je karakteristična po velikim močvarama i podzemnim špiljama Druga mapa Jupiter, nazvana je po velikom kompleksu zvan Jupiter (dolje desno) u kojem su se odvijali eksperimenti na anomalijama i mutantima iz Zone Treća mapa, Pripyat, gdje se nalaze ostatci propale operacije Fairway i glavno sjedište Monolith fanatika. GAMEPLAY Gameplay nemodirane verzije S.T.A.L.K.E.R.A. bio je tipičan third person shooter, samo što je u kontekstu pušaka bio malo bolje dizajniran od ostalih. Oružja poput AK-74M, RP-74, RPG-7 ili zapadnjačkog oružja poput M4A1, M24 se ponašaju onak kak bi trebale. Trzaj je tu, varijacija oružja je solidna a i svaka ima osjećaj da radi onoliko štete koliko bi trebala. Tu su klasični health bar i stamina bar kao i u svakoj drugoj igri (stamina bar odlučuje koliko dugo možeš trčati), te također postoji potreba za jelom i za pićem (U vanilli nije tako naglašena). Po mojem mišljenju vanilla igra je još uvijek prelagana, čak i na velikim težinama. Tu u igru dolazi modifikacija o kojoj ću kasnije govoriti. GRAFIKA Igra je rađena na prastarom X-Ray engine-u (Kreacija samog ukrajinskog studija), te grafike su malo zastarjele. Ništa kao što bi ste očekivali danas od modernih igara ali se drži unutra. Opet, dok Vanilla grafika izgleda meh, modifikacije su opet tu da spase dan. MISERY MODIFIKACIJA Idemo od početka? Što je misery? Misery je potpuni overhaul za S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat koji cilja donijeti dubinu, realizam i brutalnu horror atmosferu u cijelu igru. Jedino što ostane originalno od cijele igre je priča. Mod je inače inspiriran od filmova kao The Road ili I am Legend, i poput igara kao Metro 2033. Dodano je mnogo novih stvari, a to između ostalog uključuje: -Hrana -Oružje -Random objekti -Vremenske nepogode -Novi efekti pri pucanju -Potpuno overhaulan sustav medicine -Droga -nova ekonomija i mnogo drugih stvari. Basically, što Misery radi je baci vas u jadnu situaciju koja postaje svakim danom sve jadnija gdje imate jedan primarni zadatak: preživjeti. Sve stare navike iz vanilla igre morati će biti odbačene kako bi se priviknulo na novi sustav koji će vas testirati, razbiti ko mila majka i bacit vas fino u smeće s tim. Igra se može početi na nekoliko različitih načina. Prvi način jest početi je na klasični vanilla način, uz nekoliko promjena. Umjesto standardnog loadouta koji se dobije na početku igre, sad postoji opcija izabrati KLASU s kojom ćemo se spawnati. Svaka klasa je dobra u nečemu, npr. Snajper zna koristiti jako dobro sačmarice i naravno snajpere ali nema pojma koristiti jurišne puške. Assaulter zna jurišne puške i pištolje i slično. Druga alternativna opcija za start igre zove se "Black Road", gdje vidite jedan bolesni live-action klipić koji govori kako ste basically goli i bosi zapeli u kući okruženoj zombijima, dok je mrkli mrak, a vi imate samo svoju bateriju sa sobom. Što se tiče hrane, svaka klasa ima određen metabolizam isto. Što to znači? Snajper koji se može danima provlačiti po linijama bez puno hrane ne treba puno jesti, te kad jede baš ga briga je li to što unosi u sebe junk food (zone-produced hrana poput odreska od mutiranog peseka) ili čista hrana (pečeni kruh, limenke hrane), dok Assaulter mora češće jesti i spavati zbog ekstra kalorija koje mu trebaju zbog nošenja teškog oklopa i naoružanja. Treća klasa, Recon, je bolja u šuljanju okolo i također je bolja sa raznim oružjima. Svaka klasa ima svoje statistike o tome koliko dugo može trčati, koliko visoko može skakati i slično. Što se oružja tiče, tu su hrpa novih dodani, od modernih verzija Kalašnjikova, AN-94, do nekih zapadnih oružja poput FN F2000, G36, L85, te snajpera poput modificiranih verzija M24, AWP, Dragunov i slično. Od arhaičnih oružja dodani su PPSH-41, Kar-98k, M1893 zvan Mosin Nagant. Svako od tih oružja ima svoju korisnost u bilo kojem stadiju igre, zaviseći koji vam je playstyle. Jedna stvar koja se stvarno mora istaknuti su vremenske nepogode i taj "Horror" osjećaj koji je dodan uz pomoć malog moda integriranog u Misery, AtmosFEAR. Tijekom emisija zone kad sve ide k vragu, sad STVARNO ide k vragu. Ekran se trese, trešte sirene za upozorenje te se na radiju stalno ponavlja ista poruka u monotonom ruskom glasu da se treba skloniti. U pozadini radija se čuju vrisci nepoznatih ljudi (ili onih koji su tad zapeli vani) sve dok se ponavlja ista poruka: "бежать.....бежать.....бежать....." . Valja napomenuti da taj horror osjećaj daje i poboljšani vremenski sustav. Dok je u Vanilli većinom bilu sunčano s tu i tamo nekom kišom koja je pala, u Misery-u može biti sve od sunčanog, do teške magle, do monsunske oluje. Noć postaje istinska noć, gdje jedva vidite svoj prst ispred sebe, te bez pomoći svijetiljke ili NVG-a teško da ćete išta vidjeti. Neprijatelji su vam opasni, a mutanti još opasniji zbog reworkanog oklopa koji teško da će više zaustavljati metke. Neprijatelji mogu popit malo više metaka u tijelo zaviseći kakav oklop imaju ali headshot je uvijek garantirani 1-hit-kill. Anomalije i psihološke opasnosti su jače nego ikad, te neke zone zahtijevaju jebenu pripremu prije ulaska. ZAKLJUČAK Da ne duljim previše, igra je stvarno sjajna. Ako je ikad pokupite (sa steama jeftino ili od Poljske mafije sa g2a) svakako preporučam da ju odigrate barem malo vanilla, te kad skinete Misery da vidite koliko se puno zapravo promijenilo. Link za Misery mod: http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/downloads/misery-v2-2-full Moja glavna ocjena (vanilla) : 7/10 Sa Misery mod-om 10/10 "Remember S.T.A.L.K.E.R. , your shooter is your best friend, nobody else is." PISANO DANA GOSPODNJEG 22.1.2018. ~Džejmi d Džu
  16. Dobro nas našao, dobrodošao!
  17. Dobrodošao! Dobar je taj google kaj preporučuje nas potencijalnim regrutima
  18. Don't mislead him... of course we are ignoring him...
  19. Dobrodošao! Još bolje se snašao..?
  20. Opa! Fresh blood... Mudro si izabrao modul a bogami i HOTAS... Službeni treninzi su subotom u 22h... ostale dane kako ga ko kome i kada, jelte... I na kraju... dobrodošao!!!
  21. Ime: Zero Email Address: zero.dune@gmail.com Navrsenih godina: 33 Igra za koju se prijavljujem: DCS World Posjedujem original: da 1.5 Public nick: Zero Steam ID: / Internet konekcija: 120Mbit/sec Multiplayer iskustvo: nešto malo, skoro ništa (teški NOOB sam) Bivsi klanovi?: / Mjesto zivljenja: Pula Tko vas je pozvao u Mrcine: google Sestra (Obavezno da/ne): Da Poruka u prijavnici: Imam A10C i ovaj tjedan mi dolazi Warthog Hotas pa se nadam da ću uz vašu pomoć biti bolji
  22. ^^We're not ignoring you, we're just too lazy to reply.. I believe the guys are using one of the Teamspeak servers, you could perhaps ask Aries for info? There's also been talk of using different software, not sure what the status is on that one?
  23. Hey??? Ignoring me, NOB? xD I am very good friend of Aries!
  24. What the title says. I finally want to talk to Aries again after all those years!!!
  25. 5ef821e599b1f46d3a575a7b824e78ec.jpg

  26. DCS World rezime godine, novosti i najave :)

    Pronašao sam dobar video koji odlično rezimira ono što je iza nas u protekloj godini i ono što nas očekuje uskoro u omiljenom nam DCS World simulatoru: S današnjim danom izašao je i službeni newsletter osnovnog developera, Eagle Dynamics-a, koji se referira na sadržaj koji nam dolazi uskoro (u 2018): Smatram da će 2018. biti najuzbudljivija godina do sada za DCS World zajednicu! Spajanjem verzija u (sada zaista možemo reći) predivnom grafičkom engine-u, napokon će se ukinuti više paralelnih instalacija na našim SSD i HDD-ovima. Ako ED team uspje optimizacijom ispolirati simulator da radi bolje i brže (što su već jednim dijelom uspjeli, pa mi se vratila vjera u njihove sposobnosti), imat ćemo puno zabave sa novim mapama, (Nevada, Normandy), a osobno držim da ćemo imati najviše zabave u baznoj "Caucasus" mapi, u kojoj će svaka misija koju smo ikad do sada odradili izgledati drugačije i bolje! Nije samo stvar izgleda, bit će tu šuma gdje nije bilo šume, kuća i naselja tamo gdje ih nije bilo, novih cesta, dalekovoda, dopunjenih i proširenih gradova, ljepših i detaljnijih aerodroma i sl... Puno me toga veseli kod novog načina renderiranja sim-a. Naročito izgled i "feel" terena u različita doba dana, koji je u verzijama 1.2 i 1.5 bio nekonzistentan. U rano i kasno doba dana teren (i boje !) je izgledao jako dobro, plastično i zaista kao teren, dok je sredinom dana, kad je sunce u zenitu, teren izgledao blijedo, nedovoljno plastično, jednom rječju: katastrofalno! Netko ima strožiji stav prema tome, a netko manje strog, ali svi ćemo se složiti da je vizualni dojam u simulatorima ono što čini čaroliju potpunom! Ljudi, dobit ćemo Tomcata, Horneta, vjerojatno i nove modele nosača aviona s dodatnim funkcijama, a samim time i mogućnost djelovanja s nosača u aktivnom multiplayeru! I sve to na novim mapama i u novom vizualnom ruhu! Top Gun drkica FTW! Mi-24 Hind, unaprijeđeni multicrew u helikopterima i avionima, ground radar u Hornetu...kakva nas godina čeka! Maverick, Goose, Iceman i Slider nastupaju! Suze radosnice Želim Vam sve najbolje u novoj 2018. godini, zdravlje, ljubav, zajedništvo i sreću te puno puno virtualnih sati naleta u novim mašinama, onima iz naših dječačkih mokrih snova! P.S. Ovo je naša 2018.
  27. O da ......jesam dobar.....moram se pohvalit..... moja nova zabava sa superiornom grafikom...game uz koji se mozete opustit...na pola sekunde....
  1. Load more activity