Welcome to 2. četa 1. bataljona financijske straže "Mrcine"

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

  • Mrcine News

    News about Croatian Multi-Gaming Clan *NOB* Mrcine

    Džou Sisohvat

    Nakon ljetne pauze od 1.7. do 1.9. Mrcinačka Arma 3 sekcija nastavila je sa radom i to sa stilom.

    Napravili smo velike promjene u organizaciji rada i napravili pomake prema organizaciji igre na pravi mil-sim način. Podijelili smo se na fire teamove, sredili modove i generalno organizirali način rada. Također počeli smo sa našom prvom kampanjom, koja će biti smještena na Chernarus i pokrivati će sukob između Černaruske vojske i Černaruskog pokreta Crvene zvijezde (Čedaki).

    "Mrljavci" su se u Chernarus po prvi put ikada iskrcali u bojama 1st Cavalry Divisiona čije uniforme smo dobili sa RHS-om i koje ćemo ponosno nositi u budućnosti. 

    Sekcija će sada prebaciti fokus na regrutaciju novih regruta i trening postojećih članova tako da bi stvorili iskusan i dobro strukturiran community Arma 3 entuzijasta. No vi ste ovdje za slike i AAR, pa krenimo. U mojem stilu, AAR je kombinacija događaja iz misije i malo fikcije tako da bi sve bilo za jednu mrvicu "zabavnije". Uživajte!


    07.09.2016. | Zračna baza Balota | 09:31 AM (u spoileru ispod je mapa)

    Spoiler

    UufvwoZ.jpg

    (kartu možete zumirati)

    Izašao sam kroz vrata i duboko udahnuo jutarnji zrak. Bilo je divno jutro u Chernarusu, rujansko sunce mi je udaralo u oči pa sam stavio cvike i pogledao preko piste. Četvrti mjesec u Chernarusu, i dalje bez ikakve značajne akcije. Kada su zvali Mrljavce da idu, mislio sam stvarno da će nešto poći po zlu. Ali eto nije, naši su se udomaćili, svaki dan se ide po opskrbnu turu pive i ostalog do Chernogorska. 

    Naime, naš zadatak na Chernarusu je da nadziremo odnose između Republike Chernarus i separatističkog Černaruskog pokreta Crvene zvijezde. Naime, oni su u Zelenogorsku prije 6 mjeseci krvavo srušili vlast, i umalo je došlo do otvorenog rata, dok SAD nije odlučio poslati 1st Cavalry Division kao prijetnju Čedakima da ne pokušavaju dalje provesti svoje ambicije. Naime, u toku su razgovori i pregovori vijeća sigurnosti UN-a i NATO-a o stanju u Chernarusu, jer u spomenutom dijelu se nalazi većinsko rusko stanovništvo koje smatra da ima pravo odvojiti se od Chernarusa.

    cvz9O4E.jpg

    Čim sam zašao prema barakama, vidio sam Dema i Prpu kako se svađaju oko toga tko će voziti danas Humvee u grad. Jaime je otklanjao tehničke probleme na svojem radiju i sjedao je blizu hangara sa helikopterima. Buraz je trenirao nove regrute i dovodio ih u red, a mislim da je Bobby spavao u barakama. Dakle, još jedan običan dan. Sve dok se iz daljine nisu čuli pucnjevi. Dotrčao sam do radija i kontaktirao komandu. 

    Obavijest je bila da je izgubljen kontakt sa prijateljskim snagama, na križanju iznad baze. Radilo se o kamionu Černaruske vojske, prepunom streljiva. Upućeni smo da istražimo o čemu se radi, ali da ne otvaramo paljbu osim ako nužno budemo morali. 

    Pokrenuli smo se, samo 8 nas (jedva pola squada) prema objektivu. Čim smo obavili brifing, Fireteam Alpha-1 (Buraz, Ivan, Bobby i Boss) je krenuo prema objektivu, dok smo mi - Alpha-Lead (Ja, Demo (Medic) i Prpa (Designated Marksman)) vozili za njima. Kada smo došli na točku A na karti, odmah je neprijatelj zapucao na nas, pa sam ja samoinicijativno naredio dečkima da uzvrate paljbu. Buraz je pametno naredio flank sa lijeve strane, dok sam ja Prpu izvukao na desnu stranu da učini koliko može od tamo. Kada smo očistili neprijatelje oko samog konvoja, čuli smo u daljini još jednu eksploziju. Po zvuku se činilo da su Čedaki krenuli u napad. Kontaktirao sam bazu i saznao da je u blizini oboren prijateljski helikopter i da je apsolutni prioritet krenuti prema njemu i skupiti dokumente koje je prenosio, jer sadrže iznimno osjetljive podatke koji bi nam naškodili da neprijatelj dođe do njih (na mapi oznaka B). 

    Prpu sam poslao kao izvidnicu dok je Buraz bio zadužen za sam napad na neprijateljski položaj. Ovaj objektiv smo relativno brzo očistili i mogu reći da sam iznimno zadovoljan sa načinom na koji su momci dojavili o mogućim kontaktima na jednom od flankova, a potom se pobrinuli za to da se taj flank počisti. Dok smo tražili dokumente, napadnuti smo iznenadno, ali zahvaljujući dobroj perimetarskoj obrani nismo imali žrtve. 

    FMtTxkf.jpg

    Nakon što smo počistili i taj objektiv, sljedeća naredba je bila da moramo krenuti prema ChDkZ kampu (na mapi označen). Opet smo primijenili istu taktiku, prvo je objektivu prišao Designated Marksman kao jedan oblik recona, a zatim su ga slijedili napadački tim i komandni tim. Na samom objektivu smo naišli na žestoki otpor ali smo uspjeli očistiti jedno naoružano vozilo i više od 20 neprijatelja bez većih žrtava.

    iZT6oX2.jpg

    3E1cFeF.jpg

     

    Moram istaknuti neke stvari:

    • Iznimno sam zadovoljan sa napretkom samo kroz jedan trening. Nadam se da ćemo nastaviti ovakvim tempom, osobito sada kada počnemo i sa treninzima koji će nas sve naučiti kako kooperirati na višoj razini. Ipak, svaka čast.
    • Pohvalio bi dečke koji nikada dosad nisu imali prigodu zaigrati ovako mrcu strukturiraniju akciju. Svi ste bili odlični.
    • Bilo nas je dosta malo i nadam se da ćemo u budućnosti uspjeti regrutirati još članova.

    Upravo zbog toga, molim sve zainteresirane za sudjelovanje u radu naše sekcije da se registiraju na forume i da pročitaju sljedeći thread: http://www.mrcine.org/boards/topic/9827-brzi-vodič-za-regrute/

    Po staroj tradiciji, slika na kraju, i do sljedećeg AAR-a pozdravlja vas...
    maxresdefault.jpg

    Zapovjednik Mrcinačke Arma 3 Sekcije

    Vodnik

    Džou Sisohvat :kul2:

     

    Džou Sisohvat

    Vrijeme je za malo besramne promocije za našu dugogodišnju Mrcinu Mimozu Minjozu, koji ima privilegiju raditi kao game developer za studio Lion Game Lion sa sjedištem u Zagrebu. Naime, njihov studio je na E3 najavio svoj prvi samostalni naslov: "RAID: World War II"

    Kako mi svi znamo da slika govori 1000 riječi, a video još i više, evo vam announcement trailer:

     

    "RAID: World War II is an action-packed, four player co-op shooter game that lets players team up as the Raid crew and venture through the epic events of World War II."

     

    Tokyo_Banner_022.jpg

    Raid je još uvijek u početnoj produkcijskoj fazi. Platforme na kojima će izaći i datum još uvijek nisu odlučeni. Ako vas zanima više, informacije možete dobiti u sljedećem press releaseu:

    http://www.liongamelion.com/press-release/

    Džou Sisohvat

    1.5.2016. naša sekcija napunila je svojih prvih mjesec dana!

    U ovom periodu stekli smo 16 članova, održali smo 7 treninga, 1 war i mnogo neslužbenih treninga i napucavanja. Imamo svoj server koji je potpuno konfiguriran za naše potrebe i koji nam osigurava da ćemo imati svoje mjesto za igru i u doglednoj budućnosti. 

    5X1ZlNF.jpg

    Formacijski treninzi, uočite leš u pozadini.

    Prešli smo na Advanced Combat Environment (ACE) 3 mod a trenutno smo u postupku prelaska na ALiVE mod, u svrhu postizanja maksimalnog stupnja realnosti na svim razinama. Pucali smo iz minobacača bez pomoći računala, letili smo u formacijama u našim novim sexy CAS avionima, vozili smo kartove obučeni kao Power Rangersi.

    uEN8aCH.jpg

    Prošli smo i već dva pića i večere sa našim članovima u Zagrebu, o čemu ste već mogli i ponešto pročitati.

    Također počelo se i sa ustrojem zapovjedne strukture i organizacijom treninga za sve naše članove, a uskoro ćemo se baciti i na prvi regrutacijski val sa željom da dobijemo što je moguće više novih regruta u našu malu sekciju.

    zBvsGVQ.jpg

    CQB trening

    Sve u svemu, bilo je jako zabavno. U sljedećih mjesec dana uredit ćemo zapovjednu strukturu (milom ili silom :kiki:), sredit ćemo loadoutove da bi ubrzali početak misije, počet ćemo treninge za formacije, navigaciju u prostoru i na mapi, CAS piloti će se probati usavršiti, naučiti ćemo koordinirati fire support, pucati iz AA/AT, osnove medical sustava itd...

    Očekuju nas i kampanje koje ćemo kreirati koristeći ALiVE mod i vrlo vjerojatno pozvati i druge skupine igrača da nam se pridruže u samom igranju.

    Iskreno, veoma sam ponosan napretkom cijele skupine, ali sam isto tako i svjestan toga da imamo još mnogo mjesta za napredak. Cilj je sve naše članove naučiti svim vještinama koje su im potrebne da bi mogli sudjelovati u svakodnevnom radu sekcije.

     

    Zapovjednik Arma 3 Voda

    Vodnik

    Džou Sisohvat :stariiskiller:

    Džou Sisohvat

    U subotu 23.04. na zagrebačkim Ravnicama našli su se 4 člana naše sekcije: Mimoza Minjoza, demo, Prpa Dimnjačar i Džou Sisohvat. :pifa2:

    Kako je rekao demo, "Jelo se pilo i trčalo". Pričali smo detalje o waru, o sekciji, o trkaćim igrama, formuli 1 i jeli stvarno izvrsnu hranu. Prpa je usput i gledao TV, a nas troje se zgražalo kako loše vidimo i provjeravalo rezultat na mobu. Smislili smo par dobrih ideja, dobro se zabavili, lijepo popili i žalili što nam se nije moglo pridružiti više ljudi.

     

    Nakon toga smo izašli na ulicu i održali prvu ikad mrcinačku utrku na 30 metara, u kojoj je Prpa mene nakon 20 metara ostavio u prašini (jebat ga, plaćam pivu) i vratili smo se kući uz ugodne zvukove AC/DC-a...

    20160423_203129_zpsevkv8r1n.jpg

    Evo, da nam možete zavidit i jebiga, nadam se da će nas sljedeći put biti više! :pifa:

    Džou Sisohvat

    Jučer - 23.04.2016. smo odigrali prvi friendly susret sa Arma3Pro zajednicom.

    S njima smo već prije dvije godine odigrali jednu kooperativnu misiju i brojni naši članovi su od tad povremeno igrali sa njima ili na njihovom serveru. Upravo zbog svega toga sam odlučio kontaktirati Toma Highwaya da dogovorimo organizaciju ovog stvarno izvrsnog eventa. Organizacija je prošla bez ikakvih problema u prijateljskom duhu, upravo onakvom u kakvom se održao i sam susret - na načelima fairplaya i dobre zabave.

    Moramo pohvaliti organizatora koji je ustupio svoj TeamSpeak server, svoj server, te osmislio i napravio ovu stvarno napetu misiju.

    9491DA38ABCA264356D73005EE528071E3292221

    Nažalost je bilo toliko napeto da smo svi zaboravili screenshottavat, ovo je slikao naš regrut Ivan i ovo je jedina slika koju imamo 

    Nadam se da se i druga strana zabavila jednako kao i mi, radujemo se sljedećem susretu, bili na istoj ili suprotnim stranama.

    Wepar Sestrunjski

    ?ui=2&ik=50a85c6555&view=fimg&th=153f669

    DCS: Bf 109 K-4 Kurfürst

    We are now preparing to release the final version of DCS: Bf 109 K-4 Kurfürst. Over the last several weeks, we have been reviewing all user feedback and addressing a numbers of bugs and areas that require refinement. The creation of interactive training missions is also underway which includes all the normal procedures for engine start, taxiing, takeoff, landing and combat employment.

    We have also opened a Bf 109 K-4 skin contest that you can read about here: Bf 109 K-4 skins contest

    Bf109-contest-mix.jpg

    During the course of the competition, a number of interesting skins (including the skin variants of the aircraft captured by the Allies), have been created by you, the users. Well done!

    DCS: Spitfire LF Mk.IX

    Adjustment to the flight model of the Spitfire LF Mk.IX aircraft continue. As of late, most of our testing and refinements have focused on airframe, engine and propeller parameters in references to actual tests of the World War II aircraft at our disposal at The Fighter Collection.

    Spit-2.jpg

    The flight tests carried out in the DCS World have shown that the Spitfire LF Mk.IX is a very easy and predictable aircraft to fly. An accurately implemented pneumatic system of the aircraft used for the brake and flap systems is particularly interesting. Earlier DCS World War II aircraft have not used such a system. Pilots of the DCS: Spitfire LF Mk.IX will be able to feel all the peculiarities of the pneumatics while taxiing and landing the aircraft.

    DCS: Normandy 1944 Map

    Normandy2.jpg

    Development of the specially created "DCS: Normandy 1944" map for DCS World War II continues its development at a fast pace. Currently, the main effort is focused on airfields with different types of surfaces (a first for DCS World). For example: we are implementing SMT (Square Mesh Tracks) surfaces, which were widely used by the Allies for temporary airfields in Normandy following the landings. We are also developing the possibility to place airfields on the map using the Mission Editor (another first for DCS World).

    Belsimtek News

    After the successful, final release of the DCS: F-86 Sabre and DCS: MiG-15bis modules, the Belsimtek team is now focused on bringing DCS: F-5E Tiger II to Early Access within the next month. In the meantime, Belsimtek continues to edit the F-86F Sabre English manual and prepare DCS: Mi-8MTV2 for its final release.

    DCS: F-5E Tiger II Progress Update

    F-5E-1.jpg

    • The external model is complete and includes several well-known color schemes.
    • The 3D cockpit is complete.
    • All aircraft systems are accurately simulated in high detail.
    • A new engine compressor model has been implemented based on accurate blade load calculations. The new model provides a very accurate simulation of compressor guiding unit functionality and an expanded range of engine operation modes (high and low compressor stalls and compressor operating in windmill mode).
    • The radar, optical sight, jettison system, gun use, launching of air-to-air missiles, air-to-ground rocket use, and flare and chaff countermeasures are integrated into the model and the aircraft's Weapon Control System (WCS). All the above-mentioned items are now operating as described in F-5E operations manuals.
    • The Professional Flight Model (PFM): operational range of altitude and airspeed, acceleration with various payloads and G loads (in sustained turns and at maximum angles-of-attack) are tuned based on available data of the flight dynamics of the real aircraft; the model behavior at critical angles-of-attack (stalling) and post-stall behavior (post-stall gyrations and spins) now match descriptions of the real aircraft.
    • Flight manual in Russian has been written.

    F-5E-2.jpg

    In order to present this module in for Early Access, several items will be in development during the Early Access period:

    • Adjustments to the operation of certain aircraft systems (for example: adjustment to pump capacity, hydraulic fluid mass-flow rates, electric grid loads, etc.)
    • Translation the flight manual to English. We take into account our mistakes during the development of previous modules.
    • Creation of the Quick Start manuals for both Russian and in English, based on the complete flight manuals.

    F-5E-3.jpg

    DCS Bonus Spectacular

    Here is your chance! Starting 8 April at 1500 GMT time and lasting until 11 April at 0900 GMT, use your bonus points to discount for all DCS modules (which participating in the bonus program) up to 50%!

    Visit our e-shop for ModulesCampaigns and Maps

    Have a wonderful weekend,
    Eagle Dynamics

    Džou Sisohvat

    9mv_mrljavci_popis.png

    Nakon duže pauze, 9. mrcinački vod "Mrljavci" je nazad!

    Jučer (07.04.2016.) smo održali prvi trening na kojem smo radili na preuzimanju Altisa nazad od mrkih nam neprijateljskih snaga AAF-a i CSAT-a na misiji Antistasi Altis - dinamičnoj kampanji i simulaciji gerilske borbe. Odaziv je bio izvrstan - treningu je prisustvovalo 12 članova sekcije.

    Trening je većinom bio uspješan, ali nam je i svima pokazao važnost pravilne radio komunikacije i potrebu za vježbom u budućnosti te radu na kretanju, komunikaciji, formacijama i generalnom rutiniziranju procedura koje između ostaloga ulaze u MilSim način igre.

    Probati ću fokusirati sekciju u budućnosti na stjecanje prijateljskih veza sa drugim MilSim grupama te organizaciju zajedničkih operacija i događaja.

    U nedjelju 10.04. nastavljamo sa misijom, a u srijedu 13.04. ćemo održati prvi taktički trening.

    Za kraj ostavljam sliku za koju je zaslužan naš Skupnik Et Tu Brute koja prikazuje Mrljavce u "airsoft" pohodu na neprijateljski kamp. 

    large.20160406225648_1.jpg.a79b5aaac207b

     

    Zapovjednik Mrcinačke Arma 3 Sekcije

    Vodnik

    Džou Sisohvat :njanja:

    Perica Posavski

    Izvorni link: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2692518&postcount=19

    Spring DCS Sale

    Those long winter nights getting you down? Treat yourself to a new DCS module this weekend! Starting 26 February at 1500 GMT and lasting until 7 March at 0900 GMT, save 30% on all DCS modules except the recently released DCS: L-39 Albatros, DCS: M-2000C and DCS: NEVADA Test and Training Range map.

    attachment.php?attachmentid=135521&stc=1

    All modules on sale work in both DCS World 1.5.3 and 2.0.1 (DCS: NEVADA Test and Training Range map required).

    DCS store: http://www.digitalcombatsimulator.com/en/shop/modules/



    Aircraft and Campaign Bundle Discounts

    attachment.php?attachmentid=135522&stc=1

    Also starting 26 February at 1500 GMT and lasting until 7 March at 0900 GMT, we are offering four aircraft and campaign bundle deals.

    • F-15C + F-15C Red Flag Campaign. 50% off. 9.99 USD
    • A-10C + A-10C Red Flag Campaign. 50% off. 24.99 USD
    • Su-27 + The Ultimate Argument Campaign. 50% off. 9.99 USD
    • Ka-50 + Republic Campaign. 50% off. 24.99 USD


    Note that the F-15C and A-10C bundles require DCS: NEVADA Test and Training Range map.

    DCS special offer: http://www.digitalcombatsimulator.co...pecial_offers/



    DCS World 2.0.1 Now Available

    This update adds new features and bug fixes to DCS World 2 while at the same time synchronizing the code base with DCS World 1.5.3, adds the L-39ZA and interactive training missions to the DCS: L-39 Albatros module, and updates both the F-15C and A-10C 16-2 Red Flag campaigns.

    By performing the code synchronization, both 1.5.3 and 2.0.1 versions share the same code features, which makes the further development and adding of new features much easier for us.

    Changelog DCS 2.0.1 Update 1: http://forums.eagle.ru/showpost.php?...8&postcount=10



    DCS: L-39 Albatros Discount Continues

    attachment.php?attachmentid=135523&stc=1

    By popular demand, we have extended the $49.99 discount price of the DCS: L-39 Albatros module to 7 March 2016, after which the price will be $59.99. DCS: L-39 Albatros is now out of beta and includes both the L-39C, L-39ZA, cooperative multiplayer in the same aircraft, and interactive training missions.

    Get it now while the discount still lasts.

    Visit our e-shop for Modules at: http://www.digitalcombatsimulator.com/en/shop/modules/ and our Campaigns at http://www.digitalcombatsimulator.co...hop/campaigns/


    Enjoy!
    The Eagle Dynamics Team

  • Member Statistics

    1,319
    Total Members
    582
    Most Online
    Mihael Dedić
    Newest Member
    Mihael Dedić
    Joined
  • Forum Statistics

    21,320
    Total Topics
    155,249
    Total Posts
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 5 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Recently Browsing

    No registered users viewing this page.

  • nob_avatar_100x100.jpg

    Puni naziv 2. četa 1. bataljona financijske straže "Mrcine" iliti skraćeno *NOB* Mrcine, je jedan od najvećih i najpoznatijih hrvatskih multigaming klanova koji u kontinuitetu aktivno djeluje više od 12 godina.

    Detaljnije

  •  
  • Topics

  • Posts

    • Evo prošlo je 4 mjeseca od najave i Ryzen se uzdigao. Mjesec dana nako Ryzena 1800 i 1700 sa 8/16 jezgri izašao je i jeftiniji 1600 6/12 i 1400 i 1500x sa 4/8. Dakle Ryzen se upotpunio. Kakvi su prvi dojmovi i testovi? Pozitivni, defakto nisam našao neku lošu kritiku iako je bilo malo problema ispočetka prvenstveno zbog nove arhitekture čipa nakon mjesec dana M4 ploče su updateovali Biose a pojedini softwarei napravili optimizaciju za Ryzen i stvari izgledaju više nego dobro pogotovo ako u sve uzmemo u obzir cijenu Ryzen konfiguracije. Neću se sada loviti suhoparnih banchmarkova ovo ono pisat ću isključivo o dojmovima baziranim na tim benchmarkovima i dojmovima testera uz naravno usporedbe performansi sa cijenom. Ryzen su svi otključani za overcloackanje ali Ryzen ima i tu mogućnost da se sam overcloaka do određene temperature kada automatski spuštanjem takta također uz hladnjak spušta temperatutu procesora. Cloackanje međutim ne dosiže brzine poput Intela recimo i7 7700K kojeg možemo tjerati i do 5GHz Ryzen se diže do nekih 4.1 max nakon ćega se strahovito diže temperatura što u stvari onemogućuje daljnje cloakanje. Nemorate se bojati do tih brzina temperature su sasvim solidne i netrebate nikakvo vodeno skupo vodeno hlađenje jer solidne brzine se postižu već sa defaultnim coolerom koji dolazi uz procesor. U igrama Intel i dalje drži bolje rezultate uglavnom iz dva razloga. Jedan je što i dalje ima brže rezultate ako mjerimo samo jednu jezgru ali rezultati se popravljaju kako se sve više igara prilagođavaju novom procesoru. To se uglavnom odnosi na zastarijele engine koji uglavnom rade na jednoj jezgri poput DCSa ili ArmAe ali noviji naslovi su rezultati podjednaki a u nekim je Ryzen čak i bolji. Dakle potencijal za budućnost je tu. Što se ostalog tiće Ryzen je ili u rangu mnogo skupljih Intelovih pandana ili čak i puno bolji. Recimo ako jedan i5 7600K full overcloackan na 4.6 može parirati ili biti bolji uglavnom u starijim igrama gdje je takt najvažnija opcija jedan Ryzen 5 1400 4/8 koji će koštati manje od 1500Kn u radu jednostavno opere i5 7600K 4/4 samo tako a da ne govorimo o Ryzen 5 1600 6/12 koji je nekakav best buy opcija i koštat će izmeđi 1800 i 2000 Kn i u mnogim operacijama nadmašuje i i7 7700K 4/8 koji košta preko 3200Kn. Za napomenu i5 7600K košta oko 2300Kn. U tu razliku u cijenama moramo i uračunati cijenu matične. Za Ryzen bi se uglavnom bazirao na dva cipseta B350 i X370. B350 je defakto istih performansa kao X370 jedino te ploče imaju manje USB priključaka straga i nemaju SLI/CF podršku. Nisam uspoređivao X370 ali mislim da su odsjetno skuplje ali sam recimo usporedio iste klase ploča za AMD i Intel. Za to mi je bila kako najisplativija tako i podjednakih performansa MSI Tomahavk ATX ploča B350 i Z270. B350 košta 950Kn a Z270 1300Kn pa ćemo njih uzeti kao referentnu točku za usporedbu cijene konfiguracije memorije i ostalo je isto stoga ne utječu na razliku u cijeni. Unatoč tome što Intel i dalje bolji kod igranja i ako se odlučite raditi konfiguraciju isključivo za igranje treba uzeti u obzir više faktora. Kao prvo ta prednost odnosi se uglavnom na igre poput DCSa ili ArmAe ali moramo uzeti u obzir da se Ryzen iako sporiji u nekim igrama pokazao vrlo dobrim jer nema nikakvih bottleneckova prema grafičkim a osječaj je vrlo glatkog igranja upravo zbog toga i zbog malog opterećenja procesora. Također ako uzmemo u obzir i cijenu konfiguracije koja je oko 1000Kn tu razliku u cijeni možemo upotrebiti za bolju grafičku pa da umijesto recimo GTX1070 uzmemo GTX1080 a svaki Ryzen je definitivno bolji od bilo kojeg Intela sa GTX1070. I tu Intel gubi svaku prednost. Inače da napomenem komentar jednog testera koji je istovremeno renderirao video na 10MBs i igrao Battlefield 1 a da nije značajnije primjetio utjecaj na performanse u igri. Dakle Ryzen u multitaskingu jednostavno rastura. Sada je na redu Intel da odgovori na izazov. Već se vidi da bi ova tržišna utakmica mogla biti vrlo zanimljiva i da bi nakon jedno 15 godina kad je zadnji puta tržište bilo ravnopravno podijeljeno sa Athalonom. Intel je već najavio smanjenje cijena kao prvi odgovor na Ryzen. Izgleda da ga je ovo ipak malo iznenadilo i natjeralo medu da se probudi iz zimskog sna. Sad da vidimo konačno nešto novo i od Intela koji se definitivno zadnjih godina ulijenio.   Evo i jedan video koji će zanimati mnoge sa ovog foruma da vide Ryzen u omiljenoj igri.      
    • Nakon što mi je Bobby poslao jednu "lego kockicu" (opaska autora posta vezano uz improvizirano kučište u koje je ugrađen EDtracker) bio sam u prilici se već jedno mjesec dana igrati malo sa istim te vam prenosim svoje prve impresije. Nakon početnih problema sa kalibracijom kojima još uvijek nisam utvrdio pravi razlog nakon kalibracije sve je proradilo super. Pretpostavka da možda moj USB kabel nije baš bio ok te je moguće stvarao probleme zbog kojeg nisam uspio dobiti dobre rezultate jer kad sam se našao sa Bobbyjem jednostavno je od prve proradio ali uz drugi kabel. Možda je samo trebao čuti glas od svog stvoritelja. Uglavnom kao netko tko je naučen na 6DoF i IR clip ovo e bilo osvježavajuće iskustvo iako je ED samo 3DoF uređaj njegova preciznost i glatkoća izvedbe nadoknađuje sve nedostatke 3DoF u odnosu na 6DoF. Jednostavno rećeno ED tako dobro radi da se IR clip ipak nemože mjeriti sa njime. Nema nikakvih prekida ako malo pretjeraš sa pokretom glave pa izađeš iz vidnog polja kamere ili slićno. Ed jednostavno radi uvijek bez obzira na brzinu pokreta tvoje glave sve registrira bez greške. Ako mu još podesimo tzv pseudo 6DoF teško je i primjetiti da ne postoji pravi 6DoF dapače čak ako se to dobro podesi dijeluje u nekim situacijama prirodnije u odnosu na pokrete glave i tijela naročito kad se čekira šestica. Za sjedeće igre poput simulacija letenja ili vožnje čak bi ED stavio u malu prednost u odnosu na IR clip zbog toga jer nemaš potrebe za nekim velikim pozicionalnim trackingom jer sve prirodne pokrete možeš dobiti kroz pseudo 6DoF. U ArmAi čak i nemaš neke posebne potrebe za 6DoF čak bi rekao da je 3DoF za ArmAu sasvim dovoljan. Ako sve to uzmemo u obzir i na kraju troškove recimo DIY izrade clipa i PS3Eyea i EDtreckera da sada nemam ništa mislim da bi rađe uzeo EDtrecker od 6DoF clipa. U svakom slučaju nema savršenog riješenja IR tracker ima svojih mana također jer si limitiran prostorom i kojem on funkcionira pa su ti pokreti malo ukoćeni s druge strane Gyrotracker (EDtracker) direkcionalno prati savršeno ali nekima je mana to što nema pozicionalnog praćenja. U svakom slučaju je u najmanju ruku ravnopravna riješenja za tracking pa je na vama da razmislite jel možete preživjeti bez full 6DoFa ili ne. Nisam imao puno vremena za neko duže praćenje kroz igre ali i to ću napraviti pa očekujte nastavak ovih mojih prvih dojmova kroz recenziju u dužoj praktičnoj pripremi.
    • ~S Prepurchase is ON ! Thx Eagle Dynamics !  https://www.digitalcombatsimulator.com/en/products/terrains/normandy_terrain/    
  • Files

  • Images

  • hrvatski multi-gaming klan, hrvatski multi-gaming clan, mrcine, dcs world, online igranje, croatian multigaming clan, simulatori letenja, dcs mig-21bis, digital combat simulator, nob