Welcome to 2. četa 1. bataljona financijske straže "Mrcine"

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Perica Posavski

Pukovnik
  • Content count

    14,794
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    251

Reputation Activity

  1. Perica Posavski liked an article by Wepar Sestrunjski, DCS: F/A-10C Hornet aerobatic solo display video   
    Iz ED-a su nas danas ugodno iznenadili videom u kojemu se vidi friško integrirani flight model ovog željno iščekivanog modula za DCS. Iako WIP, flight model pokazuje prepoznatljive Hornet karakteristike!
     
  2. Perica Posavski liked an article by Djejmi D Dju, Mizerija i STALKER-anje   
    Danas, kako Zagreb izgleda Černobilski, a i s time kako sam u zadnje vrijeme mnogo igrao ovu igru, napisat ću nekoliko riječi o njoj (Tko zna, možda se nekome svidi!).
     
    Igra u pitanju jest S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, te ću također razgovarati o super overhaulu za igru zvan MISERY. S time, možemo početi
     
    ŠTO JE S.T.A.L.K.E.R.?
    Kad bi Vas dijete pitalo "E tata kaj je to STALKER?" malo bi vas zbunjeno gledalo kad bi ste rekli da je to igra gdje "ubijamo strašne mutante i izbjegavamo anomalije u post-černobilskom razdoblju okolice Ukrajinskog grada Pripyata i Pripjatske močvare". A možda i nebi, možda je dijete pametno pa zna geografiju Ukrajine.
    Šalu na stranu, S.T.A.L.K.E.R. se doista odvija u post-černobilskom razdoblju u Ukrajini gdje Vaš najgori neprijatelj nije zapravo čovjek, nego i okolina. Nekoliko desetaka godina je prošlo od strašne katastrofe u Černobilskom nuklearnom reaktoru, te je to pretvorilo okolne gradove, sela, močvare i ostala mala naselja u radioaktivnu pustoš. Danas, ta pustoš naziva se THE ZONE (ilitiga "Zona" po naški). U toj zoni žive fina i ugledna gospoda od bandita, mutirane životinje, ljudi ili ostala nezamisliva sranja poput gravitacionalnih, vatrenih, otrovnih (ili kombinacija od navedenih) anomalija. Glavni stanovnici Zone su zvani "Stalkeri", tj. ljudi koji voljno idu u zonu kako bi tražili artifakte iz te radiokaktivne rupe koji su u vanjskom svijetu vrlo vrijedni.
    Kao sam serijal igara, prva igra zvana S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl izašla je daleke 2007 godine, i smatra se daleko najboljom igrom (vidljivo po iznimno visokim ocjenama na STEAM-u ili Metacriticu), te se smješta u sličnu zonu kao i ostala dva serijala. Tu se radnja odvija oko "Chosen one" stalkera zvanog Strelok, čiji je zadatak naći "Wish granter", mistični stroj koji navodno ispunjava svaku želju, ali kroz njega se mora doći kroz polje "brain meltera" koji su postavljeni na vanjske granice starog Černobilskog reaktora. Moram napomenuti kako svako malo Zoni dođe do pročišćavanja, te tako nastaju emisije, gdje se višak smrtne radijacije i freona izbacije u zrak izgledom nasilne, crvene oluje koja je opasna po zdrav život ako nisi unutra ispod sloja cementa ili cigle ili kamena. I tu nastaje avantura.
    Drugi nastavak zvan S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky, iako je doveo mnogo super i kul inovacija (modiranje oružja, poboljšana grafika i nove kul zone) smatra se najslabijim nastavkom od tri ponuđena. Iz osobnog iskustva govorim da se ništa ne propušta ako se jednostavno preskoči.
    Treći nastavak, na kojem je danas i cijeli fokus zove se S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat. U igri smo ovaj put smješteni u Zoni kao U.S.S. (Ukranian Special Service) Bojnik Degtyarev, koji je bio poslan unutra s ciljem da sazna koji se vrag dogodio Ukrajinskoj operaciji Fairway.
     
    CALL OF PRIPYAT, PRIČA
    Kao što sam i rekao, Bojnik Degtyarev stiže u zoni "andrkavr" te pokušava saznat koji se vrag dogodio operaciji Fairway. Operacija Fairway je bio pokušaj Ukrajinske vlade da preuzme natrag Černobil nakon što je Strelok u prvom djelu isključio brain melter koji se nalazi na granicama. Černobil su držali fanatici zvani "Monolith" koji su od radijacije valjda ludi ko puška, i štuju prokletu zonu kao da im je Bog.
    Kao sam početak operacije, pet komada Mi-24 su bila poslana u Zonu prenoseći trupe koje bi vršile invaziju, ali su se svi srušili iz nepoznatih razloga. Ekipa većine helikoptera se smatra mrtvima ili nestalima, te je tvoj zadatak otkriti zašto su se srušili, kako su se srušili, i gdje je nestala ekipa.
    Kroz to ćete se morati provlačiti kroz 3 relativno velike zone (sve koje su odvojene loading screenom). Da se shvati o ćemu govorim, evo slika odmah dolje.

    Prva mapa Zaton, nalazi se sjeveroistočno od grada Pripyata, te je karakteristična po velikim močvarama i podzemnim špiljama

    Druga mapa Jupiter, nazvana je po velikom kompleksu zvan Jupiter (dolje desno) u kojem su se odvijali eksperimenti na anomalijama i mutantima iz Zone
    Treća mapa, Pripyat, gdje se nalaze ostatci propale operacije Fairway i glavno sjedište Monolith fanatika.   GAMEPLAY Gameplay nemodirane verzije S.T.A.L.K.E.R.A. bio je tipičan third person shooter, samo što je u kontekstu pušaka bio malo bolje dizajniran od ostalih. Oružja poput AK-74M, RP-74, RPG-7 ili zapadnjačkog oružja poput M4A1, M24 se ponašaju onak kak bi trebale. Trzaj je tu, varijacija oružja je solidna a i svaka ima osjećaj da radi onoliko štete koliko bi trebala.   Tu su klasični health bar i stamina bar kao i u svakoj drugoj igri (stamina bar odlučuje koliko dugo možeš trčati), te također postoji potreba za jelom i za pićem (U vanilli nije tako naglašena). Po mojem mišljenju vanilla igra je još uvijek prelagana, čak i na velikim težinama. Tu u igru dolazi modifikacija o kojoj ću kasnije govoriti.   GRAFIKA Igra je rađena na prastarom X-Ray engine-u (Kreacija samog ukrajinskog studija), te grafike su malo zastarjele. Ništa kao što bi ste očekivali danas od modernih igara ali se drži unutra. Opet, dok Vanilla grafika izgleda meh, modifikacije su opet tu da spase dan.   MISERY MODIFIKACIJA Idemo od početka? Što je misery?   Misery je potpuni overhaul za S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat koji cilja donijeti dubinu, realizam i brutalnu horror atmosferu u cijelu igru. Jedino što ostane originalno od cijele igre je priča. Mod je inače inspiriran od filmova kao The Road ili I am Legend, i poput igara kao Metro 2033. Dodano je mnogo novih stvari, a to između ostalog uključuje: -Hrana -Oružje -Random objekti -Vremenske nepogode -Novi efekti pri pucanju -Potpuno overhaulan sustav medicine -Droga -nova ekonomija i mnogo drugih stvari.   Basically, što Misery radi je baci vas u jadnu situaciju koja postaje svakim danom sve jadnija gdje imate jedan primarni zadatak: preživjeti. Sve stare navike iz vanilla igre morati će biti odbačene kako bi se priviknulo na novi sustav koji će vas testirati, razbiti ko mila majka i bacit vas fino u smeće s tim. Igra se može početi na nekoliko različitih načina. Prvi način jest početi je na klasični vanilla način, uz nekoliko promjena. Umjesto standardnog loadouta koji se dobije na početku igre, sad postoji opcija izabrati KLASU s kojom ćemo se spawnati. Svaka klasa je dobra u nečemu, npr. Snajper zna koristiti jako dobro sačmarice i naravno snajpere ali nema pojma koristiti jurišne puške. Assaulter zna jurišne puške i pištolje i slično. Druga alternativna opcija za start igre zove se "Black Road", gdje vidite jedan bolesni live-action klipić koji govori kako ste basically goli i bosi zapeli u kući okruženoj zombijima, dok je mrkli mrak, a vi imate samo svoju bateriju sa sobom.   Što se tiče hrane, svaka klasa ima određen metabolizam isto. Što to znači? Snajper koji se može danima provlačiti po linijama bez puno hrane ne treba puno jesti, te kad jede baš ga briga je li to što unosi u sebe junk food (zone-produced hrana poput odreska od mutiranog peseka) ili čista hrana (pečeni kruh, limenke hrane), dok Assaulter mora češće jesti i spavati zbog ekstra kalorija koje mu trebaju zbog nošenja teškog oklopa i naoružanja. Treća klasa, Recon, je bolja u šuljanju okolo i također je bolja sa raznim oružjima. Svaka klasa ima svoje statistike o tome koliko dugo može trčati, koliko visoko može skakati i slično.   Što se oružja tiče, tu su hrpa novih dodani, od modernih verzija Kalašnjikova, AN-94, do nekih zapadnih oružja poput FN F2000, G36, L85, te snajpera poput modificiranih verzija M24, AWP, Dragunov i slično. Od arhaičnih oružja dodani su PPSH-41, Kar-98k, M1893 zvan Mosin Nagant. Svako od tih oružja ima svoju korisnost u bilo kojem stadiju igre, zaviseći koji vam je playstyle.   Jedna stvar koja se stvarno mora istaknuti su vremenske nepogode i taj "Horror" osjećaj koji je dodan uz pomoć malog moda integriranog u Misery, AtmosFEAR. Tijekom emisija zone kad sve ide k vragu, sad STVARNO ide k vragu. Ekran se trese, trešte sirene za upozorenje te se na radiju stalno ponavlja ista poruka u monotonom ruskom glasu da se treba skloniti. U pozadini radija se čuju vrisci nepoznatih ljudi (ili onih koji su tad zapeli vani) sve dok se ponavlja ista poruka: "бежать.....бежать.....бежать....." .
    Valja napomenuti da taj horror osjećaj daje i poboljšani vremenski sustav. Dok je u Vanilli većinom bilu sunčano s tu i tamo nekom kišom koja je pala, u Misery-u može biti sve od sunčanog, do teške magle, do monsunske oluje. Noć postaje istinska noć, gdje jedva vidite svoj prst ispred sebe, te bez pomoći svijetiljke ili NVG-a teško da ćete išta vidjeti.
    Neprijatelji su vam opasni, a mutanti još opasniji zbog reworkanog oklopa koji teško da će više zaustavljati metke. Neprijatelji mogu popit malo više metaka u tijelo zaviseći kakav oklop imaju ali headshot je uvijek garantirani 1-hit-kill. Anomalije i psihološke opasnosti su jače nego ikad, te neke zone zahtijevaju jebenu pripremu prije ulaska.     ZAKLJUČAK Da ne duljim previše, igra je stvarno sjajna. Ako je ikad pokupite (sa steama jeftino ili od Poljske mafije sa g2a) svakako preporučam da ju odigrate barem malo vanilla, te kad skinete Misery da vidite koliko se puno zapravo promijenilo. Link za Misery mod: http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/downloads/misery-v2-2-full Moja glavna ocjena (vanilla) : 7/10 Sa Misery mod-om 10/10 "Remember S.T.A.L.K.E.R. , your shooter is your best friend, nobody else is." PISANO DANA GOSPODNJEG 22.1.2018. ~Džejmi d Džu    
  3. Wepar Sestrunjski liked an article by Perica Posavski, Sretan Božić i Nova godina!   
    Svim pripadnicima Mrcina i njihovim obiteljima, želim čestit Božić i uspješnu 2017. godinu!

     
  4. Wepar Sestrunjski liked an article by Perica Posavski, Sretan Božić i Nova godina!   
    Svim pripadnicima Mrcina i njihovim obiteljima, želim čestit Božić i uspješnu 2017. godinu!

     
  5. Perica Posavski liked an article by Wepar Sestrunjski, MLBP Pajceki slave 25. obljetnicu osnutka HRZ-a i PZO-a   
    Za tu prigodu, zajedničkim naporima proizveli smo hommage film!
    Hvala svima na sudjelovanju, suradnji i podršci u vidu neumornog trollanja pitanjima tipa "kad će video?" i "je li gotovo?" Trolovi, trolovi everywhere..! Sretna vam obljetnica!
  6. Perica Posavski liked an article by Džou Sisohvat, AAR: Welcome to Chernarus (Arma 3)   
    Nakon ljetne pauze od 1.7. do 1.9. Mrcinačka Arma 3 sekcija nastavila je sa radom i to sa stilom.
    Napravili smo velike promjene u organizaciji rada i napravili pomake prema organizaciji igre na pravi mil-sim način. Podijelili smo se na fire teamove, sredili modove i generalno organizirali način rada. Također počeli smo sa našom prvom kampanjom, koja će biti smještena na Chernarus i pokrivati će sukob između Černaruske vojske i Černaruskog pokreta Crvene zvijezde (Čedaki).
    "Mrljavci" su se u Chernarus po prvi put ikada iskrcali u bojama 1st Cavalry Divisiona čije uniforme smo dobili sa RHS-om i koje ćemo ponosno nositi u budućnosti. 
    Sekcija će sada prebaciti fokus na regrutaciju novih regruta i trening postojećih članova tako da bi stvorili iskusan i dobro strukturiran community Arma 3 entuzijasta. No vi ste ovdje za slike i AAR, pa krenimo. U mojem stilu, AAR je kombinacija događaja iz misije i malo fikcije tako da bi sve bilo za jednu mrvicu "zabavnije". Uživajte!
    07.09.2016. | Zračna baza Balota | 09:31 AM (u spoileru ispod je mapa)
    Izašao sam kroz vrata i duboko udahnuo jutarnji zrak. Bilo je divno jutro u Chernarusu, rujansko sunce mi je udaralo u oči pa sam stavio cvike i pogledao preko piste. Četvrti mjesec u Chernarusu, i dalje bez ikakve značajne akcije. Kada su zvali Mrljavce da idu, mislio sam stvarno da će nešto poći po zlu. Ali eto nije, naši su se udomaćili, svaki dan se ide po opskrbnu turu pive i ostalog do Chernogorska. 
    Naime, naš zadatak na Chernarusu je da nadziremo odnose između Republike Chernarus i separatističkog Černaruskog pokreta Crvene zvijezde. Naime, oni su u Zelenogorsku prije 6 mjeseci krvavo srušili vlast, i umalo je došlo do otvorenog rata, dok SAD nije odlučio poslati 1st Cavalry Division kao prijetnju Čedakima da ne pokušavaju dalje provesti svoje ambicije. Naime, u toku su razgovori i pregovori vijeća sigurnosti UN-a i NATO-a o stanju u Chernarusu, jer u spomenutom dijelu se nalazi većinsko rusko stanovništvo koje smatra da ima pravo odvojiti se od Chernarusa.

    Čim sam zašao prema barakama, vidio sam Dema i Prpu kako se svađaju oko toga tko će voziti danas Humvee u grad. Jaime je otklanjao tehničke probleme na svojem radiju i sjedao je blizu hangara sa helikopterima. Buraz je trenirao nove regrute i dovodio ih u red, a mislim da je Bobby spavao u barakama. Dakle, još jedan običan dan. Sve dok se iz daljine nisu čuli pucnjevi. Dotrčao sam do radija i kontaktirao komandu. 
    Obavijest je bila da je izgubljen kontakt sa prijateljskim snagama, na križanju iznad baze. Radilo se o kamionu Černaruske vojske, prepunom streljiva. Upućeni smo da istražimo o čemu se radi, ali da ne otvaramo paljbu osim ako nužno budemo morali. 
    Pokrenuli smo se, samo 8 nas (jedva pola squada) prema objektivu. Čim smo obavili brifing, Fireteam Alpha-1 (Buraz, Ivan, Bobby i Boss) je krenuo prema objektivu, dok smo mi - Alpha-Lead (Ja, Demo (Medic) i Prpa (Designated Marksman)) vozili za njima. Kada smo došli na točku A na karti, odmah je neprijatelj zapucao na nas, pa sam ja samoinicijativno naredio dečkima da uzvrate paljbu. Buraz je pametno naredio flank sa lijeve strane, dok sam ja Prpu izvukao na desnu stranu da učini koliko može od tamo. Kada smo očistili neprijatelje oko samog konvoja, čuli smo u daljini još jednu eksploziju. Po zvuku se činilo da su Čedaki krenuli u napad. Kontaktirao sam bazu i saznao da je u blizini oboren prijateljski helikopter i da je apsolutni prioritet krenuti prema njemu i skupiti dokumente koje je prenosio, jer sadrže iznimno osjetljive podatke koji bi nam naškodili da neprijatelj dođe do njih (na mapi oznaka B). 
    Prpu sam poslao kao izvidnicu dok je Buraz bio zadužen za sam napad na neprijateljski položaj. Ovaj objektiv smo relativno brzo očistili i mogu reći da sam iznimno zadovoljan sa načinom na koji su momci dojavili o mogućim kontaktima na jednom od flankova, a potom se pobrinuli za to da se taj flank počisti. Dok smo tražili dokumente, napadnuti smo iznenadno, ali zahvaljujući dobroj perimetarskoj obrani nismo imali žrtve. 

    Nakon što smo počistili i taj objektiv, sljedeća naredba je bila da moramo krenuti prema ChDkZ kampu (na mapi označen). Opet smo primijenili istu taktiku, prvo je objektivu prišao Designated Marksman kao jedan oblik recona, a zatim su ga slijedili napadački tim i komandni tim. Na samom objektivu smo naišli na žestoki otpor ali smo uspjeli očistiti jedno naoružano vozilo i više od 20 neprijatelja bez većih žrtava.


     
    Moram istaknuti neke stvari:
    Iznimno sam zadovoljan sa napretkom samo kroz jedan trening. Nadam se da ćemo nastaviti ovakvim tempom, osobito sada kada počnemo i sa treninzima koji će nas sve naučiti kako kooperirati na višoj razini. Ipak, svaka čast. Pohvalio bi dečke koji nikada dosad nisu imali prigodu zaigrati ovako mrcu strukturiraniju akciju. Svi ste bili odlični. Bilo nas je dosta malo i nadam se da ćemo u budućnosti uspjeti regrutirati još članova. Upravo zbog toga, molim sve zainteresirane za sudjelovanje u radu naše sekcije da se registiraju na forume i da pročitaju sljedeći thread: http://www.mrcine.org/boards/topic/9827-brzi-vodič-za-regrute/

    Po staroj tradiciji, slika na kraju, i do sljedećeg AAR-a pozdravlja vas...


    Zapovjednik Mrcinačke Arma 3 Sekcije
    Vodnik
    Džou Sisohvat 
     
  7. Perica Posavski liked an article by Džou Sisohvat, Mjesec dana novoobnovljene Arma 3 sekcije   
    1.5.2016. naša sekcija napunila je svojih prvih mjesec dana!
    U ovom periodu stekli smo 16 članova, održali smo 7 treninga, 1 war i mnogo neslužbenih treninga i napucavanja. Imamo svoj server koji je potpuno konfiguriran za naše potrebe i koji nam osigurava da ćemo imati svoje mjesto za igru i u doglednoj budućnosti. 

    Formacijski treninzi, uočite leš u pozadini.
    Prešli smo na Advanced Combat Environment (ACE) 3 mod a trenutno smo u postupku prelaska na ALiVE mod, u svrhu postizanja maksimalnog stupnja realnosti na svim razinama. Pucali smo iz minobacača bez pomoći računala, letili smo u formacijama u našim novim sexy CAS avionima, vozili smo kartove obučeni kao Power Rangersi.

    Prošli smo i već dva pića i večere sa našim članovima u Zagrebu, o čemu ste već mogli i ponešto pročitati.
    Također počelo se i sa ustrojem zapovjedne strukture i organizacijom treninga za sve naše članove, a uskoro ćemo se baciti i na prvi regrutacijski val sa željom da dobijemo što je moguće više novih regruta u našu malu sekciju.

    CQB trening
    Sve u svemu, bilo je jako zabavno. U sljedećih mjesec dana uredit ćemo zapovjednu strukturu (milom ili silom ), sredit ćemo loadoutove da bi ubrzali početak misije, počet ćemo treninge za formacije, navigaciju u prostoru i na mapi, CAS piloti će se probati usavršiti, naučiti ćemo koordinirati fire support, pucati iz AA/AT, osnove medical sustava itd...
    Očekuju nas i kampanje koje ćemo kreirati koristeći ALiVE mod i vrlo vjerojatno pozvati i druge skupine igrača da nam se pridruže u samom igranju.
    Iskreno, veoma sam ponosan napretkom cijele skupine, ali sam isto tako i svjestan toga da imamo još mnogo mjesta za napredak. Cilj je sve naše članove naučiti svim vještinama koje su im potrebne da bi mogli sudjelovati u svakodnevnom radu sekcije.
     
    Zapovjednik Arma 3 Voda
    Vodnik
    Džou Sisohvat 
  8. Perica Posavski liked an article by Džou Sisohvat, Mini okupljanje "Mrljavaca"   
    U subotu 23.04. na zagrebačkim Ravnicama našli su se 4 člana naše sekcije: Mimoza Minjoza, demo, Prpa Dimnjačar i Džou Sisohvat. 
    Kako je rekao demo, "Jelo se pilo i trčalo". Pričali smo detalje o waru, o sekciji, o trkaćim igrama, formuli 1 i jeli stvarno izvrsnu hranu. Prpa je usput i gledao TV, a nas troje se zgražalo kako loše vidimo i provjeravalo rezultat na mobu. Smislili smo par dobrih ideja, dobro se zabavili, lijepo popili i žalili što nam se nije moglo pridružiti više ljudi.
     
    Nakon toga smo izašli na ulicu i održali prvu ikad mrcinačku utrku na 30 metara, u kojoj je Prpa mene nakon 20 metara ostavio u prašini (jebat ga, plaćam pivu) i vratili smo se kući uz ugodne zvukove AC/DC-a...

    Evo, da nam možete zavidit i jebiga, nadam se da će nas sljedeći put biti više! 
  9. Perica Posavski liked an article by Džou Sisohvat, "Mrljavci" opet u akciji   
    Nakon duže pauze, 9. mrcinački vod "Mrljavci" je nazad!
    Jučer (07.04.2016.) smo održali prvi trening na kojem smo radili na preuzimanju Altisa nazad od mrkih nam neprijateljskih snaga AAF-a i CSAT-a na misiji Antistasi Altis - dinamičnoj kampanji i simulaciji gerilske borbe. Odaziv je bio izvrstan - treningu je prisustvovalo 12 članova sekcije.
    Trening je većinom bio uspješan, ali nam je i svima pokazao važnost pravilne radio komunikacije i potrebu za vježbom u budućnosti te radu na kretanju, komunikaciji, formacijama i generalnom rutiniziranju procedura koje između ostaloga ulaze u MilSim način igre.
    Probati ću fokusirati sekciju u budućnosti na stjecanje prijateljskih veza sa drugim MilSim grupama te organizaciju zajedničkih operacija i događaja.
    U nedjelju 10.04. nastavljamo sa misijom, a u srijedu 13.04. ćemo održati prvi taktički trening.
    Za kraj ostavljam sliku za koju je zaslužan naš Skupnik Et Tu Brute koja prikazuje Mrljavce u "airsoft" pohodu na neprijateljski kamp. 

     
    Zapovjednik Mrcinačke Arma 3 Sekcije
    Vodnik
    Džou Sisohvat 
  10. Wepar Sestrunjski liked an article by Perica Posavski, Izašao je L-39ZA za DCS World!   
    Download from: http://www.digitalcombatsimulator.com/en/



    A later evolution of the L-39 was the L-39ZA light attack aircraft. The ZA adds two additional weapon pylons and a center pylon to mount a gun pod. The ZA has proved a popular choice for low-intensity conflicts.
    The L-39 Albatros is a low-wing, high-performance jet aircraft that doubles as a trainer and light attack aircraft. The Albatros was developed in Czechoslovakia in the 1960s to replace older L-29 jet trainers. Powered by an Ivchenko AI-25TL turbofan engine, the L-39 has a top speed of Mach 0.80, a service ceiling of 11,000 m (36,100 feet), and can pull up to 8 G. Although primarily used as a trainer and light attack aircraft, the L-39 has also become popular with several aerial acrobatics demonstration teams.

    Being a trainer aircraft, the L-39C has a tandem cockpit with the student in front and the instructor in the back. The instructor has several controls to mimic system failures to test the student. The L-39C also has two underwing pylons for bombs, rockets and close range air-to-air missiles. For decades, the L-39 was used by nations around the world to train pilots that later went on to fly aircraft like the MiG-29 and Su-27.
    Izvorni link:
    http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2681809#post2681809
  11. Perica Posavski liked an article by Wepar Sestrunjski, AAR: Pajceki nedjeljni trening 07.02.2016.   
    After Action Report nedjeljnog treninga (i afterparty)
    Uz ovakvo naoružanje reaper drona, čemu uopće slati manned letjelice u AO?

    Misija Hand Of God part 1, prilagođena DCS verziji 1.5 je ukratko cijela Gruzija okupirana neprijateljskim postrojbama. Dok jedni kradu naoružanje, drugi ga spremaju u hangare, treći rade blokadu ceste, a četvrti pak patroliraju obližnjim cestama vozikajući se se Sa-13.
    F10 radio menu poziva random tasking, te mission control daje pilotima koordinate neprijateljskih položaja, nedaleko kojih je nerijetko i JTAC, koji vam može lase-ati mete! (Može se uspješno letjeti ground attack sa M-2000C) Također, "zračnorođene" su i Reaper drone letjelice, koje također mogu lase-ati, ali i djelovati na neprijateljske mete!

    Okupismo se tako u nedjelju Aries, Smrtoljub, Wormeaten, Jaime i ja, te zauzevši svoja sjedišta u 2xA-10C i 3xMig-21Bis, počeli smo djelovanja. MiG-21 flight je i dalje označen kao CAP, iako je u ovoj verziji misije potpuno izostao neprijateljski zračni otpor (?)
    Djelovali su tako po neprijateljskom položaju zatraženog taskinga 1 Aries i Smrtoljub u svojim Warthogsima, uspješno uklanjavši neprijatelje. Ja sam tijekom tog taskinga shvatio da je A-A payload na mojim krilima suvišan, te počeo kolegama suletačima pomagati lociranje meta praveći brze niske prelete nad TA.
    Dok su kolege završavale zadatak, vratio sam se u aerobazu Kutaisi (srećom, MiG-21 prilično brzo prelijeće s jednog kraja Gruzije na drugi - što se ne bi moglo reći i za put od Kutaisi baze do TA-1, gdje sam teškom mukom sa spuštenim flapsima držao formaciju sa flight lead-ovim A-10C)
    Stavljam A-G payload, vraćam se u AO. Do tada zatražismo već slijedeći zadatak, te sam, brže doletjevši (napokon shvaćam fighterpilot ruganje "sporim" hawgsima hihihihi.. ...šalim se, I love the Hog!) uspješno djelovao po prijetećoj koloni neprijateljskih vozila, a kasnije i po skladištu oružja...
    Pridružuje nam se Đejmi D Đu!

    Traženjem novog taska polako shvaćamo da bi bilo najbolje da MiG-21 flight i A-10C flight odrađuju različite zadatke. Na F10 mapi su vidljive neprijateljske jedinice, te ih je većina aktivnih!
    Odradivši malu hrpicu taskinga, koji se jako brzo završavaju, nekako smo se "raspali", tj. skoro da je svatko djelovao po svojoj hrpici meta! 
    Za kraj su Smrtoljub i Jaime rokali kolonu vozila u južnoj  gruzijskoj visoravni! S-24B rakete su ubojito jako oružje, najsnažniji warhead što ga nosi MiG-21 (uz Kh-66 Grom, naravno)! Jaime i Smrtoljub su tako rasturili neprijateljsku kolonu te smo tako "nazvali to danom". Preživjeli se vratili na Kutaisi, neki i polomili stajni trap na slijetanju (nećemo o imenima )
    Nekako mi se čini da je ovo zapravo dosta dobra "trening" misija, ali ništa više od toga. Nema priču, nema žestoke akcije, samo point and shoot, što i nije loše za nedjeljnu razonodu.
    E da, umalo zaboravih. Sinoć (ponedjeljak) je bio afterparty kod mene na serveru. Jaime, Bobby, Wormeaten i ja. Letjelo se opet isto. Fasovali smo Jaime i ja pri kraju misije. Jaime od Sa-13 koju sam spominjao, a ja tupavim letenjem gledajući previše na kartu pokušavajući se okrenuti na drugi run na tetu Sa-13, koju sam ranije oštetio sa S-24B, istovremeno izbjegavajući njene projektile...tlo me previše vuklo k sebi, zemlja me konačno, progutala.
    Dobra nedjelja. Dobar after. Bilo je i boljih!

    Wepar out. 
  12. Wepar Sestrunjski liked an article by Perica Posavski, Novi DCS update! Pa da vidimo što nam nudi...   
    http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2667485#post2667485
    NOW AVAILABLE: A-10C: 16-2 Red Flag Campaign and DCS 2.0.1 Update

    The second 16-2 Red Flag campaign for DCS World 2.0 and the DCS: NEVADA Test and Training Range map 2.0.1 is now available. This time the focus is on the A-10C Warthog.
     
    Store page: http://www.digitalcombatsimulator.co...hop/campaigns/

    The A-10C: 16-2 Red Flag Campaign is a depiction of flying the A-10C “Warthog” during a typical Red Flag exercise in the skies over Nevada. This campaign includes extensive briefing, map, and lineup card PDF files for each mission and was designed in consultation with the renowned author Steve Davies.
    All of the missions are based on input from pilots that have flown in Red Flag exercises, and it will provide you a challenge that will test even the most skilled virtual pilots.

    Features:
    10 handcrafted missions that depict the types of missions an A-10C pilot would fly in a Red Flag Highly detailed mission briefings, mission maps, and lineup cards as PDF files Custom voice-overs and hundreds of triggers Created in partnership with the author Steve Davies and pilots that have flown Red Flags Video: https://youtu.be/3CLfKDR16c0
    Note: this campaign requires ownership of DCS: A-10C Warthog and the DCS: NEVADA Test and Training Range map. For those that pre-purchased the Nevada map and elected to receive this map for free, you will now be able to activate this campaign from the DCS World 2.0 Module Manager.

    DCS: A-10C Warthog Sale

    In conjunction with the release of the new A-10C campaign, we are offering a 30% sale on DCS: A-10C Warthog. This sale will start on Friday, 05 February at 1500 GMT and last until Monday, 08 February at 0900 GMT.

    Red Flag Hog Bundle
    For even bigger savings for those that do not own A-10C Warthog and DCS: NEVADA Test and Training Range map, we are offering a bundle of these two modules, along with the A-10C: 16-2 Red Flag campaign for $65.00.
    This deal will start on Friday, 05 February at 1500 GMT and last until Monday, 08 February at 0900 GMT.

    Special offers: http://www.digitalcombatsimulator.co...pecial_offers/

    Sincerely,
    The Eagle Dynamics Team

    P.S.
    Free keys of campaign for early NTTR beta owners are not available yet. Keys will be available in some days.
    Sorry for delay.
     
  13. Mimoza Minjoza liked an article by Perica Posavski, Virtualna stvarnost za 30ak dolara   
    Nedavno sam sa EBaya naručio dotične "naočale" koje omogućavaju korisnicima smartphone-a (sa zaslonom od 5 inča pa nadalje) da za malo novca okuse tkz. virtualnu realnost.
    Headset košta oko 16 dolara no, kad uzme u obzir poštarina, na kraju sve to dođe oko 32 dolara. Upotreba je poprilično jednostavna: otvorite gornji poklopac, umetnete mobitel i to je to! Za one koji nose naočale, biti će "tijesno" i ne pretjerano ugodno - no u svakom slučaju nije presudno za upotrebu headseta. Osobni dojmovi nisu nešto previše pozitivni: čitavo vrijeme sam imao osjećaj da gledam "kroz ključanicu" i definitivno, barem u odsutnosti Occulus Rifta tj. isprobavanja istog, radije preferiram svoj 34inčni monitor gdje je slika puno veća i kvalitetnija. Također za (u mom slučaju) iPhone postoje mnoge besplatne aplikacije u kojima se može isprobati ovaj headset. U svakom slučaju, za tu lovu, vrijedi, ako ništa isprobati (bolje nego napraviti skok "u slijepo" s kupovinom ne baš jeftinog Occulus Rifta).
    No, o ukusima se ne raspravlja, što će reći, probajte pa vidite!
  14. Ptich Udarnik liked an article by Perica Posavski, Nova forumska pozadina (by Wepar)   
    @Wepar Sestrunjski nam je napravio novu pozadinu za forumski banner i ona je danas, može se reći, 'finalizirana'. U komentarima možete napisat što mislite o novoj pozadini i da li bi Wepra trebali pod ugovorom zaposlit da 24/7 crta po forumu..
    I da, banner je rađen sa sljedećom profesionalnom opremom:

  15. Ptich Udarnik liked an article by Perica Posavski, Nova forumska pozadina (by Wepar)   
    @Wepar Sestrunjski nam je napravio novu pozadinu za forumski banner i ona je danas, može se reći, 'finalizirana'. U komentarima možete napisat što mislite o novoj pozadini i da li bi Wepra trebali pod ugovorom zaposlit da 24/7 crta po forumu..
    I da, banner je rađen sa sljedećom profesionalnom opremom:

  16. Ptich Udarnik liked an article by Perica Posavski, Nova forumska pozadina (by Wepar)   
    @Wepar Sestrunjski nam je napravio novu pozadinu za forumski banner i ona je danas, može se reći, 'finalizirana'. U komentarima možete napisat što mislite o novoj pozadini i da li bi Wepra trebali pod ugovorom zaposlit da 24/7 crta po forumu..
    I da, banner je rađen sa sljedećom profesionalnom opremom:

  17. Ptich Udarnik liked an article by Perica Posavski, Nova forumska pozadina (by Wepar)   
    @Wepar Sestrunjski nam je napravio novu pozadinu za forumski banner i ona je danas, može se reći, 'finalizirana'. U komentarima možete napisat što mislite o novoj pozadini i da li bi Wepra trebali pod ugovorom zaposlit da 24/7 crta po forumu..
    I da, banner je rađen sa sljedećom profesionalnom opremom:

  18. Wepar Sestrunjski liked an article by Perica Posavski, Obnovljen zakup za klanski TS3 server   
    Ovim putem obavještavam sve članove da smo danas obnovili (i upogonili) Teamspeak server.
    Podatke za spajanje možete pronaći u za to predviđenoj baraci ("Obavijesti 2. čete 1. bataljona..")
     
  19. Mimoza Minjoza liked an article by Perica Posavski, Virtualna stvarnost za 30ak dolara   
    Nedavno sam sa EBaya naručio dotične "naočale" koje omogućavaju korisnicima smartphone-a (sa zaslonom od 5 inča pa nadalje) da za malo novca okuse tkz. virtualnu realnost.
    Headset košta oko 16 dolara no, kad uzme u obzir poštarina, na kraju sve to dođe oko 32 dolara. Upotreba je poprilično jednostavna: otvorite gornji poklopac, umetnete mobitel i to je to! Za one koji nose naočale, biti će "tijesno" i ne pretjerano ugodno - no u svakom slučaju nije presudno za upotrebu headseta. Osobni dojmovi nisu nešto previše pozitivni: čitavo vrijeme sam imao osjećaj da gledam "kroz ključanicu" i definitivno, barem u odsutnosti Occulus Rifta tj. isprobavanja istog, radije preferiram svoj 34inčni monitor gdje je slika puno veća i kvalitetnija. Također za (u mom slučaju) iPhone postoje mnoge besplatne aplikacije u kojima se može isprobati ovaj headset. U svakom slučaju, za tu lovu, vrijedi, ako ništa isprobati (bolje nego napraviti skok "u slijepo" s kupovinom ne baš jeftinog Occulus Rifta).
    No, o ukusima se ne raspravlja, što će reći, probajte pa vidite!
  20. Wepar Sestrunjski liked an article by Perica Posavski, DCS: MiG-21Bis Croatia - NATO livery promo   
    Slijedi kratki promo za najnoviji uradak od strane našeg člana Wepra Sestrunjskog. Radi se o najnovijem skinu za DCS: Mig-21 Bis, sa hrvatskim NATO znakovljem (posebnu pozornost obratiti na kraj videa ):