Welcome to 2. četa 1. bataljona financijske straže "Mrcine"

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Kroatien Degman

Civil
  • Content count

    717
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    46

About Kroatien Degman

  • Rank
    Banned

Profile Information

  • Spol Muško

Recent Profile Visitors

16,213 profile views
  1. Znam ja što je RHS, što ta skraćenica znači i što je ta ekipa izrađivala u prošlosti. Ja ti govorim o članovima RHS-a koji rade na Escalation modu, a od njih pet je samo jedan možda Rus (Soul_Assassin). Mogao si i sam malo istražiti prije nego si počeo bubati "taj mod izrađuju Rusi i ja ga neću igrat''". BTW kakve ima veze izrađuje li ga Rus, Hrvat, Njemac, ovaj ili onaj ? Arma community bi propao kada bi svi tako gledali na stvari. Znam ja što su Rusi radili za vrijeme WW2, nakon istog, što sada rade u Ukrajini, ali kakve to veze ima sa običnim ljudima iz Rusije, koji rata nisu vidjeli i rade na 3D modelima, teksturama i konfiguraciji - ilitiga moddingu za kojekakvu video igru ? Uostalom, nismo ni mi Hrvati kojekakvi svetci koji moraju čak i virtualno dizati prašinu oko običnih gluposti - kao da smo na razini srpskih filozofa koji pričaju priče o drevnim, srpskim izvanzemaljcima koji su napredniji od Nas ostalih. Kladim se da svaki narod ima takve svoje izmete, ali njima ovdje na klanskim forumima nije mjesto. Ne spominjimo opet i da su barem tri do četiri od pet članova RHS-a koji rade na Escalationu ne-ruskog podrijetla. PS. u Mrcinama smo imali (a možda i još uvijek imamo) jednog Rusa koji je igrao/igra u Ins vodu. Mi smo međunarodni klan (naravno, najviše skoncentriran na svoje govorno područje) i kao takav ima neka pravila. Osnivači i stariji pripadnici neće tolerirati nacionalizam temeljen na totalnim idiotarijama za koje su odgovorne vlade (političari) različitih naroda (prema kojima bismo mi Hrvati trebali svi biti generalizirani kao totalno nesposobni maloumnici - ovce zapada i njegove igre svjetskog policajca te moći) ... i da ne nabrajam.
  2. Soul_Assassin je jedini (i to možda) iz Rusije. Ostala ekipa je iz Australije i SAD-a. Uostalom, ovdje se radi o video igri, a ne o nekakvim nacionalnim natjecanjima, tako da je u potpunosti nebitno to odakle je ekipa. Oni su ljudi kao i mi, igraju Armu kao i mi, a svojom originalnošću i kvalitetom rada zaslužuju taj novac (ukoliko dobiju većinu supportera, a za sada su na najvišoj ljestvici).
  3. Kao što znate, MANW (Make Arma Not War) je kompeticija user-made dodataka, modifikacija, misija i sl. od kojih će one sa najviše supportera ući u originalnu Armu 3. Iako sam i u ne tako dalekoj prošlosti imao druge modove za favurite, od danas je na prvom mjestu ipak RHS: Escalation. Ne samo što je RHS studio poznat po kreativnosti, kvaliteti i funkcionalnosti, nego je ovo i jedan od rijetkih (ako ne i jedini u MAWN) modova koji ne uključuje kojekakve fanatazije iz 25. stoljeća, već pravo naoružanje Oružanih snaga SAD-a i Ruske Federacije u njihovom fikcionalnom konfliktu. Evo nekoliko slika i riječi autora: Red Hammer Studios presents RHS: Escalation. Expand your Arma 3 experience with highly detailed and realistic Armed Forces of the Russian Federation and United States Armed Forces. This mod brings contemporary warfare between the world's superpowers to the next level. Features: Countless new vehicles accurately representing both superpowersCustom infantry models with dozens of accurate gear optionsGameplay realism enchancements (realistic FCS for vehicles, random numbers etc.)Full ZEUS compatibilityThis is just the beginning... Svoj glas potpore možete dati na http://makearmanotwar.com/entry/DT5ghVA5GT#.VBQtWvl_teE
  4. Degin!
  5. Server je offline! Ime: *NOB* Mrcine IP: 188.129.69.76 Port: 2302 Šifra za admina/rcon: amen * ne proslijeđivati onima koji nisu pripadnici Mrcina! Slotovi: 40 * svoje zahtjeve i kritike možete poslati Mimozi
  6. Odgađa se za sutra u isto vrijeme.
  7. Sretan rođendan!
  8. http://www.mrcine.org/boards/topic/22098-88th-infantry-tournament-2014/#entry159371 Svi bi se trebali izjasniti oko ovoga. Potrebno je 6, a maksimalno dozvoljeno 8 igrača po klanu. Kao nagrada za pobjedu dobiva se €60 vrijedan MIONIX gaming mouse (MIONIX je pokrovitelj cijelog natjecanja) i još neko iznenađenje. Sve to ide svakom igraču pobjedničkog tima. Zenga, ti si DZ, ajde riješavat papirologiju. BTW za razliku od Titomira, ovi su nam dali i mape na kojima će se igrati, tako da možemo i vježbati prije samog meča.
  9. U subotu postroj' se! Vrijeme je da vidimo ima li Nas dovoljno uskrsnulih za početak rutinskih post-summer zadaća. Vrijeme: 20:30h Datum: 06.09.2014. (subota!) Pouka: -
  10. Kada se svijeća upali, a onda gori, pa se ugasi, a nije gorila dovoljno da postane Sviječina, što radi da postane Sviječina ?
  11. Server je ugašen zbog Naše neaktivnosti na istom, a zbog iste nije niti imao razloga ostati upaljen. Mimoza je rekao kako će upaliti server kada se ponovo aktiviramo, pa stoga ne bi bilo loše skupiti se jedan dan ovog tjedna kako bismo procijenili situaciju.
  12. Naravno da nisi.
  13. Intel ..i8 ?
  14. Da ne prolaze kroz zidove, da te ne vide kroz iste, da te ne obore na 5m, da se ne teleportiraju .. između ostalog. Ali što da se radi kada je DayZ devsima bolje dodat neki tamo novi grad nego napraviti zombije da budu kako spada.
  15. Mislim kako si pogrešno shvatio taj reset likova. Znači imaš Stable i Experimental verziju DayZ Standalone-a. Kada imaš Stable, skupiš stvari i sl. i to ćeš imati dok god ne umreš, iako se vrte novi patchevi/verzije. E sad, netko je bio skinuo Experimental verziju i dobio reset lika (koji ne utiče na lika iz Stablea jer on ti se sačuva i kasnije ga opet imaš kada se vratiš na Stable) u istoj, pa je to dodao na tu gore listu bugova/čega već (nisam je cijelu pročitao, ali vjerujem kako si od tamo dobio tu informaciju). Lik je vjerojatno nešto pogrešno shvatio, ali ipak postoji mogućnost kako je u pravu. Ne možemo znati dok ne dobijemo službene informacije (a nakon toga vidimo vlastitim očima, kako to već ide u 'DayZ promises'). No ako se i dogodi reset, a neke stvari budu popravljene kako treba, ja ću biti prvi koji se neće žaliti.