Welcome to 2. četa 1. bataljona financijske straže "Mrcine"

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Djejmi D Dju

Kadet
  • Content count

    122
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

About Djejmi D Dju

  • Rank
    MLBP "Pajceki"
  • Birthday December 31

Profile Information

  • Spol Muško
  • Lokacija Zagreb

Recent Profile Visitors

690 profile views
  1. Dobro nam došao, nadam se da ćeš se vinut u nebo što prije! A i vidim da ćeš se uklopiti super
  2. Mizerija i STALKER-anje

    Danas, kako Zagreb izgleda Černobilski, a i s time kako sam u zadnje vrijeme mnogo igrao ovu igru, napisat ću nekoliko riječi o njoj (Tko zna, možda se nekome svidi!). Igra u pitanju jest S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, te ću također razgovarati o super overhaulu za igru zvan MISERY. S time, možemo početi ŠTO JE S.T.A.L.K.E.R.? Kad bi Vas dijete pitalo "E tata kaj je to STALKER?" malo bi vas zbunjeno gledalo kad bi ste rekli da je to igra gdje "ubijamo strašne mutante i izbjegavamo anomalije u post-černobilskom razdoblju okolice Ukrajinskog grada Pripyata i Pripjatske močvare". A možda i nebi, možda je dijete pametno pa zna geografiju Ukrajine. Šalu na stranu, S.T.A.L.K.E.R. se doista odvija u post-černobilskom razdoblju u Ukrajini gdje Vaš najgori neprijatelj nije zapravo čovjek, nego i okolina. Nekoliko desetaka godina je prošlo od strašne katastrofe u Černobilskom nuklearnom reaktoru, te je to pretvorilo okolne gradove, sela, močvare i ostala mala naselja u radioaktivnu pustoš. Danas, ta pustoš naziva se THE ZONE (ilitiga "Zona" po naški). U toj zoni žive fina i ugledna gospoda od bandita, mutirane životinje, ljudi ili ostala nezamisliva sranja poput gravitacionalnih, vatrenih, otrovnih (ili kombinacija od navedenih) anomalija. Glavni stanovnici Zone su zvani "Stalkeri", tj. ljudi koji voljno idu u zonu kako bi tražili artifakte iz te radiokaktivne rupe koji su u vanjskom svijetu vrlo vrijedni. Kao sam serijal igara, prva igra zvana S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl izašla je daleke 2007 godine, i smatra se daleko najboljom igrom (vidljivo po iznimno visokim ocjenama na STEAM-u ili Metacriticu), te se smješta u sličnu zonu kao i ostala dva serijala. Tu se radnja odvija oko "Chosen one" stalkera zvanog Strelok, čiji je zadatak naći "Wish granter", mistični stroj koji navodno ispunjava svaku želju, ali kroz njega se mora doći kroz polje "brain meltera" koji su postavljeni na vanjske granice starog Černobilskog reaktora. Moram napomenuti kako svako malo Zoni dođe do pročišćavanja, te tako nastaju emisije, gdje se višak smrtne radijacije i freona izbacije u zrak izgledom nasilne, crvene oluje koja je opasna po zdrav život ako nisi unutra ispod sloja cementa ili cigle ili kamena. I tu nastaje avantura. Drugi nastavak zvan S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky, iako je doveo mnogo super i kul inovacija (modiranje oružja, poboljšana grafika i nove kul zone) smatra se najslabijim nastavkom od tri ponuđena. Iz osobnog iskustva govorim da se ništa ne propušta ako se jednostavno preskoči. Treći nastavak, na kojem je danas i cijeli fokus zove se S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat. U igri smo ovaj put smješteni u Zoni kao U.S.S. (Ukranian Special Service) Bojnik Degtyarev, koji je bio poslan unutra s ciljem da sazna koji se vrag dogodio Ukrajinskoj operaciji Fairway. CALL OF PRIPYAT, PRIČA Kao što sam i rekao, Bojnik Degtyarev stiže u zoni "andrkavr" te pokušava saznat koji se vrag dogodio operaciji Fairway. Operacija Fairway je bio pokušaj Ukrajinske vlade da preuzme natrag Černobil nakon što je Strelok u prvom djelu isključio brain melter koji se nalazi na granicama. Černobil su držali fanatici zvani "Monolith" koji su od radijacije valjda ludi ko puška, i štuju prokletu zonu kao da im je Bog. Kao sam početak operacije, pet komada Mi-24 su bila poslana u Zonu prenoseći trupe koje bi vršile invaziju, ali su se svi srušili iz nepoznatih razloga. Ekipa većine helikoptera se smatra mrtvima ili nestalima, te je tvoj zadatak otkriti zašto su se srušili, kako su se srušili, i gdje je nestala ekipa. Kroz to ćete se morati provlačiti kroz 3 relativno velike zone (sve koje su odvojene loading screenom). Da se shvati o ćemu govorim, evo slika odmah dolje. Prva mapa Zaton, nalazi se sjeveroistočno od grada Pripyata, te je karakteristična po velikim močvarama i podzemnim špiljama Druga mapa Jupiter, nazvana je po velikom kompleksu zvan Jupiter (dolje desno) u kojem su se odvijali eksperimenti na anomalijama i mutantima iz Zone Treća mapa, Pripyat, gdje se nalaze ostatci propale operacije Fairway i glavno sjedište Monolith fanatika. GAMEPLAY Gameplay nemodirane verzije S.T.A.L.K.E.R.A. bio je tipičan third person shooter, samo što je u kontekstu pušaka bio malo bolje dizajniran od ostalih. Oružja poput AK-74M, RP-74, RPG-7 ili zapadnjačkog oružja poput M4A1, M24 se ponašaju onak kak bi trebale. Trzaj je tu, varijacija oružja je solidna a i svaka ima osjećaj da radi onoliko štete koliko bi trebala. Tu su klasični health bar i stamina bar kao i u svakoj drugoj igri (stamina bar odlučuje koliko dugo možeš trčati), te također postoji potreba za jelom i za pićem (U vanilli nije tako naglašena). Po mojem mišljenju vanilla igra je još uvijek prelagana, čak i na velikim težinama. Tu u igru dolazi modifikacija o kojoj ću kasnije govoriti. GRAFIKA Igra je rađena na prastarom X-Ray engine-u (Kreacija samog ukrajinskog studija), te grafike su malo zastarjele. Ništa kao što bi ste očekivali danas od modernih igara ali se drži unutra. Opet, dok Vanilla grafika izgleda meh, modifikacije su opet tu da spase dan. MISERY MODIFIKACIJA Idemo od početka? Što je misery? Misery je potpuni overhaul za S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat koji cilja donijeti dubinu, realizam i brutalnu horror atmosferu u cijelu igru. Jedino što ostane originalno od cijele igre je priča. Mod je inače inspiriran od filmova kao The Road ili I am Legend, i poput igara kao Metro 2033. Dodano je mnogo novih stvari, a to između ostalog uključuje: -Hrana -Oružje -Random objekti -Vremenske nepogode -Novi efekti pri pucanju -Potpuno overhaulan sustav medicine -Droga -nova ekonomija i mnogo drugih stvari. Basically, što Misery radi je baci vas u jadnu situaciju koja postaje svakim danom sve jadnija gdje imate jedan primarni zadatak: preživjeti. Sve stare navike iz vanilla igre morati će biti odbačene kako bi se priviknulo na novi sustav koji će vas testirati, razbiti ko mila majka i bacit vas fino u smeće s tim. Igra se može početi na nekoliko različitih načina. Prvi način jest početi je na klasični vanilla način, uz nekoliko promjena. Umjesto standardnog loadouta koji se dobije na početku igre, sad postoji opcija izabrati KLASU s kojom ćemo se spawnati. Svaka klasa je dobra u nečemu, npr. Snajper zna koristiti jako dobro sačmarice i naravno snajpere ali nema pojma koristiti jurišne puške. Assaulter zna jurišne puške i pištolje i slično. Druga alternativna opcija za start igre zove se "Black Road", gdje vidite jedan bolesni live-action klipić koji govori kako ste basically goli i bosi zapeli u kući okruženoj zombijima, dok je mrkli mrak, a vi imate samo svoju bateriju sa sobom. Što se tiče hrane, svaka klasa ima određen metabolizam isto. Što to znači? Snajper koji se može danima provlačiti po linijama bez puno hrane ne treba puno jesti, te kad jede baš ga briga je li to što unosi u sebe junk food (zone-produced hrana poput odreska od mutiranog peseka) ili čista hrana (pečeni kruh, limenke hrane), dok Assaulter mora češće jesti i spavati zbog ekstra kalorija koje mu trebaju zbog nošenja teškog oklopa i naoružanja. Treća klasa, Recon, je bolja u šuljanju okolo i također je bolja sa raznim oružjima. Svaka klasa ima svoje statistike o tome koliko dugo može trčati, koliko visoko može skakati i slično. Što se oružja tiče, tu su hrpa novih dodani, od modernih verzija Kalašnjikova, AN-94, do nekih zapadnih oružja poput FN F2000, G36, L85, te snajpera poput modificiranih verzija M24, AWP, Dragunov i slično. Od arhaičnih oružja dodani su PPSH-41, Kar-98k, M1893 zvan Mosin Nagant. Svako od tih oružja ima svoju korisnost u bilo kojem stadiju igre, zaviseći koji vam je playstyle. Jedna stvar koja se stvarno mora istaknuti su vremenske nepogode i taj "Horror" osjećaj koji je dodan uz pomoć malog moda integriranog u Misery, AtmosFEAR. Tijekom emisija zone kad sve ide k vragu, sad STVARNO ide k vragu. Ekran se trese, trešte sirene za upozorenje te se na radiju stalno ponavlja ista poruka u monotonom ruskom glasu da se treba skloniti. U pozadini radija se čuju vrisci nepoznatih ljudi (ili onih koji su tad zapeli vani) sve dok se ponavlja ista poruka: "бежать.....бежать.....бежать....." . Valja napomenuti da taj horror osjećaj daje i poboljšani vremenski sustav. Dok je u Vanilli većinom bilu sunčano s tu i tamo nekom kišom koja je pala, u Misery-u može biti sve od sunčanog, do teške magle, do monsunske oluje. Noć postaje istinska noć, gdje jedva vidite svoj prst ispred sebe, te bez pomoći svijetiljke ili NVG-a teško da ćete išta vidjeti. Neprijatelji su vam opasni, a mutanti još opasniji zbog reworkanog oklopa koji teško da će više zaustavljati metke. Neprijatelji mogu popit malo više metaka u tijelo zaviseći kakav oklop imaju ali headshot je uvijek garantirani 1-hit-kill. Anomalije i psihološke opasnosti su jače nego ikad, te neke zone zahtijevaju jebenu pripremu prije ulaska. ZAKLJUČAK Da ne duljim previše, igra je stvarno sjajna. Ako je ikad pokupite (sa steama jeftino ili od Poljske mafije sa g2a) svakako preporučam da ju odigrate barem malo vanilla, te kad skinete Misery da vidite koliko se puno zapravo promijenilo. Link za Misery mod: http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/downloads/misery-v2-2-full Moja glavna ocjena (vanilla) : 7/10 Sa Misery mod-om 10/10 "Remember S.T.A.L.K.E.R. , your shooter is your best friend, nobody else is." PISANO DANA GOSPODNJEG 22.1.2018. ~Džejmi d Džu
  3. Dobrodošao! Dobar je taj google kaj preporučuje nas potencijalnim regrutima
  4. Posljednja želja

    UVODNE RIJEČI Pozdrav svima, Autoriziran od strane svevišnjeg nam Perice Posavskog, odlučio sam započeti ovaj mali projekt, kako bi ostao dio zajednice kojoj sam se prije već dvije godine (kak vrijeme prolazi kaj ne? ) pridružio. Radi neaktivnosti u zadnje vrijeme koja je uzrokovana raznim vanjim faktorima koji sad nisu vrijedni spomena, ovo će biti moji način ostajanja u kontaktu s time da pridonesem nešto zajednici uz to. U ovim malim kolumnama pisati ću o raznim igarama koje sam igrao u zadnje vrijeme, zanimljivim knigama, serijama ili dapače što god zajednicu interesira. Komentari i kritike su dobrodošli, štoviše, potaknuti. Na kraju dana, ove male kolumne će biti pisane kada nađem nekog vremena (kad nemam baš nešto puno za raditi) i kad imam neku želju staviti svoje misli u pisani oblik (što vjerovali ili ne, se često događa u zadnje vrijeme.) Ladies and gentlemen without further ado, možemo početi s poslom. POČETAK O čemu danas pišem? Pišem o jednom malom, ali u svojem smislu velikom, serijalu videoigara i mini-novela. Na naški zvan VJEŠTAC, dok na poljskom zvan WIEDZMIN , na engleskom jednostavno zvan THE WITCHER . O novelama neću previše danas, jer je fokus javnosti većinom na videoigre koje su proizašle od poljskog developera, CD PROJEKT RED. Što su oni zapravo napravili sa ovim serijalom? Pa, hajdemo reći da su od malog grumena zlata skužili da je to zlato zapravo kila uranija, prodali ga i masno se obogatili od njega. Počevši od prve igre, WITCHER 1, tada mali poljski developer tim počeo je serijal koji će postati jedan od najprodavanijih serijala videoigara ikad. LIKOVI Sve ih navoditi neću, samo one najvažnije koji vam trebaju za priču + kratki opis GERALT OF RIVIA, WITCHER "If that's what it takes to save the world, it's better to let that world die" Ovaj dotični mladi gospodin, zvan Geralt iz Rivije je glavni protagonist sve tri igre. Kao prvo, tko su Witcheri? Ukratko, witcheri su ultra-badass monster killeri. Inače mladi dečki koji su bili ukrani iz sela i podliježeni raznim mutacijama i vrlo toksičnim stvarima kako bi im se dali nadljudski refleksi. Podliježu nekoliko vrsta "trial-a" kao npr. "Trial of grasses" gdje se koriste uber otrovne supstance kako bi se witcherovo tijelo otvorilo mutacijama i raznim mutagenima koji ih čine onako badass kako jesu.Witcheri uz to su otporni na SVE boleštine, imaju reflekse kao Bujanec kad poseže za gramom bijelog, vid kao soko', i žive nadprosječno dugo! Geralt od prve igre se puno promjenio u izgledu. Ovo gore priloženo je slika iz Witchera 3, dok dolje priložena slika je iz Witchera 1. E sad, Geralt kao osoba je na prvi izgled vrlo hladan i priča u dosta monotom glasu (Witcherima skinu sve emocije tijekom njihovih mutacija i triala). Kao i svakog witchera, ne zanimaju ga previše političke priče, te se kloni mješanja u posao politikom ili drugim ljudima osim ako ga plaćaju dobro. Upamtite, witcheri su plaćeni monster-hunteri koji nisu baš voljeni u društvu običnih seljaka i velike aristokracije. YENNEFER OF VENGERBERG "Magic is chaos, art and science. It is a curse, a blessing and a progression" Sad se sigurno pitate tko je ova ljepotica? Ona je naime, jedna od glavnih likova, tema igre kroz cijelu 2 i 3 igru, te samo sporedna uloga u prvoj igri. U novelama uzima ulogu jednog od dva glavna lika (uz Geralta), dok u trećoj igri također uzima ulogu jednog od glavnih likova. Ona je također i čarobnjak (tj. na engl. Sorceress), to jest, mlada dama koja je od malih godina pokazala talent za magijom. Prema priči, sve ženske čarobnjakinje su od malena bile izrazito ružne djevojke, čiji su se roditelji odrekli jer nisu imali dovoljno novaca za hranu ili je jednostavno nisu htjeli. Kako su onda ovako lijepe kao mlada Yen prikazana na fotografiji? Sve ženske čarobnjakinje su pomoću magije "unaprijeđene" sa bombastičnim izgledom, jer ono, imaš magiju pa zašto ne. Uz to, ne mogu se razboliti od većinu bolesti, neplodne su i žive jako jako jako dugo. Yennefer je Geraltov glavni ljubavni interes u novelama, a i u igri (ako se tako odabere). Priča seže iz prvog romana, tematski nazvanom "The Last Wish" (Posljednja želja) u kojem su se pomoću djinn-a (onaj kao u Aladinu) vezali zajedno (tj. Geralt ih je vezao zajedno kako bi spasio njezin život.), ali to je sad nebitno. U prvoj igri Yennefer se pojavljuje samo na kratko pri kraju, tako da ako itko odluči igrati neću napisati nikakve spoilere. Glavna je poanta cijele druge igre (nju se traži jer je Geralt izgubio svoje sjećanje), te kao što sam prije naveo uzima veću ulogu u trećoj igri (Slika gore je iz treće igre) Kao osoba i kao Geraltova ljubavnica je iznimno zahtjevna, sa hladnom i odbojnom osobnosti na površini, no kad se malo prođe kroz taj vanjski dio ipak je osoba koja ima istinske osjećaje i veliku odanost prema Geraltu. Ali kao osobe su polarne suprotnosti. No kako izreka kaže "opposites attract". TRISS MERIGOLD "I can take care of myself, trust me" Ova ljepotica (po meni najbolja od svih!) je još jedna čarobnjakinja koja je velik lik iz novela, a i iz samih igara. Pojavljuje se prvi puta u Witcheru 1 kao savjetnik i questgiver, dok se u 2. nastavku igara njezina uloga znatno povećava, te postaje dio Geraltove družine i pomaže u njegovom cilju da vrati svoje sjećanje, i Yennefer, natrag. Uz to, ako ste i voljni, može postati Geraltov PRIMARNI romance interes tijekom druge igre, te se naravno može nastaviti tijekom treće igre. Ipak to ostavljam na vašu diskreciju. Kao osoba ona je vrlo topla i otvorena, i istinski voli Geralta, ne kao Yennefer koja je vezana uz njega čarolijom. Ima velike ambicije, i često ju to dovodi u nevolju. Voljna je žrtvovati sve za svoje prijatelje, te se tijekom treće igre to može i vidjeti, ali uvijek ima neke skrivene motive. Naime, ona i mnoge druge čarobnjakinje su dio političkog kabala, tj skupine čarobnjakinje zvane "The Lodge of Sorceresses", koje uvijek vole mjenjati svijet u svoju sliku. Tako da nikad nije poznato koliko je ona zapravo iskrena sa svojim motivima, a koliko radi u interesu tog "Lodge-a" CIRILLA FIONA ELLEN RIANNON "Know when fairly tales become real? When people start believing in them" Ova mlada gospodična je u dvije riječi, jako posebna. Njena priča se daleko razlikuje u novelama nego u igri, zato što ću sad dati priču iz igre. Cirilla je pra-pra-pra unuka legendarne vilenjačke pobunjenice. Žene iz njezine dinastije većinom imaju nevjerojatne moći, te Ciri posjeduje moć vremena. Što to znači? Ide natrag u vrijeme ili putuje između dimenzija i takva ostala sranja. Iskreno, njena priča je užasno komplicirana, ali je dosta dobro objašnjena unutar samih igara. Ona je prema drevnom vilenjačkom proročanstvu ta koja će spriječiti kraj svijeta (Kraj svjeta u proročanstvu znači da će vječna zima progutati svijet, ništa neće rasti i demoni će slobodno lutati svijetom) UKRATKO PRIČA Witcher 1 počinje iz Kaer Morhena, poznatog witcherskog dvorca, te se svodi na Geraltovu čudesnu avanturu klanja čudovišta i ostalih inih sranja koje tormentiraju svijet u kojem živi. Bez otkrivanja previše, Geralt putuje kroz mnoge gradove, upoznaje ljude i sklapa prijateljstva (neka koja će trajati čak i do treće igre.) Na kraju svega nam je poznato kako se Geralt (sa Triss) zaposlio kao savjetnik kralja Temerije (Foltest), i odsjeda na njegovom kraljevskom dvoru. S time počinje i druga igra. Naime, tu si je CD PROJEKT RED uvalio malo više para u projekt i rezultiralo je odličnom igrom koja je osvojila brojne nagrade. Geralt sa Foltestom na početku svega opsjeda dvorac kako bi spasio djecu Foltesta. Na kraju opsade, Foltesta ubije nepoznati čovjek koji je kasnije identificiran kao LETHO OF GULET, glavni antagonist igre. Geralt je smješten, te mu je dodjeljena reputacija kingslayera, te je izdan opći lov na njegovu glavu. Glavni cilj Geralta u ovoj igri je osvetiti Foltesta, očistiti svoje ime i tu i tamo ubiti koju životinjicu opasnu za lokalnu floru i faunu. U 3. nastavku serijala Geralt vrati svoje sjećanje, te je zaposlen od strane Emhyr-a Van Emreisa (Car Nilfgaarda kojeg voice-a Charles Dance yaay ) da nađe njegovu kćer, Ciri. Kako Geralt kroz cijele TRI IGRE traga za Ciri, naravno da prihvati (jer je i njemu ona kao kćer, tj. najbliže što će imati od kćeri ikada). Tu se susreće sa mnogo starih lica, naime Yennefer, Triss i mnogi ostali koje će te nadam se, upoznati kroz igre. Geralt putuje kroz tri vrlo raznolike i vrlo šarene lokacije i rješava questove, traži Ciri, i opet, ubija životinje kako bi spasio lokalnu floru i faunu. Sve se može otkriti kroz igru. POANTA: Priča je izvrsna. Kroz sve tri igre, i kroz sve novele. Apsolutno izvrsna. Ali svi znamo da priča nije sve što čini igru. Sad stižemo do onog ostalog. ONO OSTALO GRAFIKA Hoo boy, ako će te igrati od prve igre pripremite za horror (barem vi koji malo patite na grafiku). Prva igra je stara, i to se može vidjeti iz super-arhaičnog gameplay-a i grafike. Ništa previše za reći, osim da je grafika patnja. Navikne se kroz vrijeme, iako nisam siguran 100% hoće li igra raditi na Windows 10. Od druge igre sve se promjenilo, sa većim budžetom došla je i bolja grafika. Došao je novi engine, i svi smo kolektivno svršavali na grafiku koja je za vrijeme kad je igra izašla (2011.) je bila mrak. Ako baš patite na grafiku, onda je 2. pravo mjesto za početi. Uz to, dobije se backstory koji objasni prvu igru dosta dobro. Sigurno vrti na Windows 10, te je prva witcher igra u kojoj se mogu instalirati neki vrlo osnovni modovi sa Nexusmods-a. Treća igra je bila vrlo velik napredak u odnosu na drugu. Grafika je uz velika obećanja dostavila i ono što je bilo predviđeno. Igra je izašla 2015. godine i dizajnirana je za jake mašine, uz razne gimmicke kao što su Nvidia hairworks. Ali svejedno, igra je izvrsno optimizirana i može se vrititi na skoro svakom kompjuteru (osim na tosterima, sorry bros.) GAMEPLAY Uf, u prvoj igri će te se dosta namučiti sa gameplayom. Kao što sam prije napomenuo arhaičan je za popizdit, i težak za shvatit. Nekad čak i naprosto dosadan. Ali ako ste voljni trpiti taj grozan gameplay onda ćete biti nagrađeni sa izvrsnom pričom koja vas neće razočarati. Ali bože moj, treba strpljenja. Puno puno strpljenja. Igra se vodi u malim hub-ovima kao gradovi ili dvorci ili šumski putić, i tako slično. Nisu pretjerano veliki, ali ipak ima mjesta za konstantno micanje okolo i istraživanje. Sve dok vas combat ne pukne, onda repeticija. Witcher 2 je riješio ovaj problem što se toga tiče. Gameplay, a pogotovo combat je postao puno user friendly i simpliciraniji. Ali to ne znači da nije imao problem. Combat je vrlo "predictable" i često repetitivan, jer se većinom svodi na "udri udri udri, blokiraj, castaj sign, udri udri udri". Postoje nekoliko modova za Witcher 2 koji pokušaju popraviti to, ali iskreno ja ne vidih neku veliku razliku. Ipak, preference oko ovakvih stvari su čisto subjektivne, ali po meni (a i mnogim drugima) Witcher serijal je imao vječne probleme sa svojim combatom. Igra se svodi na malo veće hub-ove između kojih se miče između raznih aktova. Mape nisu strašno prevelike ali jesu interesantne. Witcher 3 se trudi strašno da riješi ovaj problem, i vidjelo se to od samog početka. Combat je bio uređen, više je fluidniji i ima osjećaja iza svakog pokreta likova. Također su dodane neke nove stvari, poput crossbowa, novih efekta za signove i konjića s kojim se okolo putuje (Kako je igra, nasprem Witcheru 2 totalno open world potrebam je i konjić za malo brži movement oko mape). Combat je po meni još uvijek pun mana, ali jesu ih stvarno probali rješiti. Svako čudovište sad ima svoje određene slabosti, animacije su bolje i također postoji mounted combat koji je još uvijek malo loše napravljen (u smislu hit detekcije prvo). Ali combat se uvijek svodi, kao i u drugom djelu, na istu rutinu. Udri udri udri dok ne umre. Tu i tamo uzmi malo sip svojeg health potiona i nastavi s udaranjem. ZAKLJUČAK: Combat je jedino što priječi ove igre da bude naj naj naj ikada. No kao što sam prije napisao, strpljenje sa combat sistemom vrlo često je nagrađena pričom koja je super. ZAVRŠNE RIJEČI Uf jesam se raspisao, života mi. Nadam se da će netko barem pročitati ovo sve što sam izbacio iz glave i da sam nekoga možda čak i inspirirao da kupi igre/novele ili barem da pročita na internetu nešto o tome. Ako ikoga interesiraju novele, imam prve tri knjige (od 7) za posuditi, pa tko voli nek izvoli. Što se tiče igara, mogu ih najtoplije preporučiti svim ljubiteljima high fantasy-a, jer pošto ipak nema poštenih LOTR igara, ovo je dost' blizu. Uz to, universe koji je ovaj ludi poljak napravio čak nije ni loš. Priča je odlična, i znam da se ponavljam kao strgani kuku-sat ali moram to naglasiti. Dok je combat tu mala prepreka za neke, samo zapamtite da što idete dalje u serijalu, postaje bolji. Uz to htio bih se zahvaliti na ovoj prilici koja mi je dana da malo se opustim pišući o stvarima koje volim. Nadam se da je vama bilo dobro čitati kao što je meni bilo zabavno pisati ovo. Sve u svemu , kao što sam naglasio na početku, ovo ću pokušati raditi kad nađem nekog vremena ili ako nađem nešto interesantno o čemu mogu malo pisati. Prijedloge također primam, ako vas zanima eksplicitno nešto što znate da sam igrao/čitao/gledao, bilo šta zapravo, samo mi se javite i napisati ću nešto i o tome. Hvala još jednom svima koji čitaju. PISANO DANA GOSPODNJEG, 19 PROSINCA 2017 GODINE, ~Jaime the Jew
  5. Dobro nam došel!
  6. Sad si mogao vidjet da ti je na našoj sekciji foruma postavljen bazen (poll) za VEČERAŠNJI event Trenutno ga sad igramo tako da si malo zakasnio ali inače tamo pratiš ako ima šta
  7. Dobrodošao! Nemaš nikakve frke za društvo, tu uvijek neko leti!
  8. Dobro nam došao!
  9. Screen-160711-234044.jpg

    Nakon današnjeg sortieja, Aries (lijevo) i Đžejmi (Desno)
  10. Screen-160711-232357.jpg

    Tko veli da Đejmi nemre sletit, a?
  11. Dobrodošao! Nadam se da će ti se netko javiti ubrzo i da ćeš moći igrati s nama!
  12. Wilkommen!
  13. Screen-160512-180247.jpg

    Patrola oko Zugdidija sa eskortom 2x Mi-24 Hind
  14. Screen_160512_174214.jpg

  15. Screen-160414-211717.jpg